Uspješan povratak Mobya ‘korijenima’

    1383

    Voodoo Child

    Baby Monkey

    Datum izdanja: 02.02.2004.

    Izdavač: V2. / Dallas Records

    Žanr: Techno

    Naša ocjena:

    Znate li štogod o Voodoo Child? Za vjerojatno većinu onih koji ne znaju ništa, odmah treba reći da iza ovoga projekta stoji Moby, glavom i bradom. Naime pod ovim pseudonimom, Moby je već snimio jedan EP 1995. godine, naziva “Higher” sa tri pjesme. Devet godina poslije, izlazi mu novi album “Baby Monkey”.

    Zanimljivo je čuti odakle Mobyu (pardon Woodoo Childu) inspiracija za ovo novo djelo. Priča ide ovako: u prosincu 2002. godine, u sklopu turneje “18” Moby je održao zadnji koncert u Glasgowu. Poslije koncerta , zajedno s ekipom da malo proslave, otišao je na underground party koji se održavao u nekakvim napuštenim željezničkim tunelima. “DJ su puštali čvrstu, sexy, uzbudljivu dance glazbu i bilo je savršeno” bio je oduševljen Moby partijem.

    I što slijedi ? Moby se prisjetio koliko zapravo voli ovakvu vrstu glazbe (prisjetimo se prve polovice devedesetih godina i vremena kada je i snimao ovakvu ili sličnu muziku) i naravno da mu je prva misao u glavi toga trenutka bila snimiti takav album.

    Album “Baby Monkey” teško da će ikoga od vas ostaviti ravnodušnim. Neke će ugodno iznenaditi svojim snažnim, techno, electro, dance ritmovima i zvukom, i prisjetiti na svojevremeno jako popularne partye. Oni drugi mogli bi se lagano razočarati. Pogotovo oni koji su navikli na posljednja dva Mobyeva fenomenalna albuma “Play” i “18” jer oni s ovim i nemaju puno dodirnih točaka.

    Muziku podržava

    Čak i neki raniji super dance hitovi kao “Feeling So Real” ili “Everytime You Touch Me” s pjesmama s “Baby Monkey” nemaju sličnosti. Očito je Moby (Voodoo Child) želio napraviti jedan skroz electro dance album, i ta mu je nakana uspjela.

    Pjesme “Gotta Be Loose In Your Mind“, “Light Is In Your Eyes“, “Gone” zvuče stvarno dobro, ali jednostavno nisu stvorene za slušanje na CD playerima kod kuće (zapravo to vrijedi za svaku od ovih dvanaest skladbi). Sve će te stvari pravu vrijednost dobiti uz zaglušujuću buku na plesnim podijima raznih zadimljenih klupskih ili sličnih prostora. Siguran sam da će neke od njih postati nezaobilazan dio repertoara klubskih DJ-a.

    Bilo kako bilo, ovaj se album isplati preslušati, ako zbog ničeg drugog, onda zato da se uvjerimo da Moby, iako se na trenutak vratio korijenima, svejedno zvuči dobro i kvalitetno. Iako je “Baby Monkey” vrlo solidan, ipak dojma sam da se s više nestrpljenja očekuje novi službeni, komercijalniji album Mobya.

    Muziku podržava