Fischerspooner
Odyssey
Datum izdanja: 04.04.2005.
Izdavač: Capitol / Dallas Records
Žanr: Pop
Naša ocjena:
Popis pjesama:
New wave elektro-pop umjetnička grupa Fisherspooner osnovana je 1998. godine u New Yorku od strane svestranog dvojca: glazbenika sa klasičnom naobrazbom – Warren Ficsher i video umjetnika i eksperimentalnog performera – Casey Spooner. Grupa postaje poznata po svojim vokalno-plesnim performensima koji su sačinjavali skupinu od dvadesetak umjetnika, a njihov debitantski album “#1” reizdavan je nekoliko puta sa glavnim singlom “Emerge” koji je tjednima bio na vrhu europskih top-ljestvica.
Ove godine Fisherspooner objavljuju svoj drugi album u karijeri “Odyssey“. Glazbeni pravac novog albuma prati paralelu svog prethodnika čineći mješavinu elektro-pop disko zvuka kontroliranog dozom organskog rocka. Album se sastoji od 11 pjesama uz nekolicinu pomno i smišljeno odabranih suradnika među kojima je i hitmejkerka Linda Perry s kojom surađuju na tri stvari na albumu koje mu udišu živost i lepršavost pjesmama “Happy“, “All We Are” i “A Kick In The Teeth“.
Živahna i nabrijana stvar “Just Let Go” kojom otvaraju album najbolje naslućuje njihov pokušaj stvaranja albuma po uzoru na proslavljeni singl “Emerge”. Disko stvar “Cloud” potpomugnuta gitarističkim rifovima i ženskim vokalom nastavlja album, na koji se nadovezuje uspješan singl “Never Win“.
Melankolična stvar “Everything To Gain” potpomognuta bubnjevima i elektro-sint pozadinom otvara put ka pjesmi sa najkontraverznijim tekstom političkog prizvuka “We Need A War” koji je napisala Susan Sontag. Album se nastavlja dejvidbrnovskom stvari “Get Confused“, neo-rock elektro stvar smjestila se na albumu pod imenom “Wednesday“.
Fisherspooner definitivno nisu unijeli mnogo svježine i revolucionarne pomake u glabenoj industriji, pa je tako komparacija sa mnogobrojnim glazbenicima prisutna u tragovima poput Scissor Sistersa i Liarsa, ali njihov izbor suradnika na albumu ne može ostati ne zamjećen, pa će tako ljubitelji francuskog producenta Mirwaisa, (koji je široj publici vjerojatno poznatiji po svom producentskom remekdjelu Madonninom albumu “Music”), definitivno imati razlog više zbog kojeg bi trebali poslušati ovaj album, koji iako strukturalno teži ka klasificiranju u neo-rock ipak prevladava njegov elektro-sintetski zvuk trenutno vrlo hip u newyorškim umjetničkim krugovima.