5. Endless Reruns
    6. Idiosyncrasy
    7. Out of Nowhere
    8. Simple Song of Sin
    9. Weekend
    10. On The Brink

Peter Bjorn and John je švedski trojac koji je dugo vremena radio protiv svoje karijere, ne želeći raditi zarazne indie pop hitove poput svog najvećeg hita “Young Folks”. U tom putovanju, prošli su sve i svašta, od instrumentala do elektronske glazbe, da bi se u posljednje vrijeme malo smirili s eksperimentiranjem i ponovno se vratili onom što najbolje znaju.

Ipak, novi album, ponovno nova priča za bend.

“Endless Dream” je još jedan eksperimentalniji album benda, iako su se ovaj put zaustavili na onoj žanrovskoj odrednici koja im najviše odgovara – melodiozni indie pop-rock. Namjerno kažem da i dalje eksperimentiraju jer su ponovno složili album kojem se djelomično susprežu u razvijanju melodija, iako većina pjesama ima tu neku zaraznu nit zbog koje bi ih mogli poslušati ponovno.

Već s uvodnim “Music” i “Reason To Be Reasonable” osjeća se ta zaraznost koju Peter Bjorn and John imaju već godinama. I dok je uvodna možda zericu zatvorenija i suspregnutija, tako je “Reason To Be Reasonable” mnogo vedrija i popičnija, pa se ponovno može osjetiti tko je što napisao na albumu.

Ostatak albuma se najčešće nalazi između te dvije ‘krajnosti’. Sve lijepo sjeda u uho, reklo bi se da je milozvučno, ali opet s druge stvari i nije nešto pamtljivo. Tek kod poneke veselije pjesme sam podignuo obrvu i počeo pozornije slušati, iako sam se trudio preslušati album u cijelosti zbog ove recenzije. Upravo zato mi se čini da je ovaj album idealan ‘low profile’ album za neku pozadinsku muziku dok nešto radite jer vas neće previše ometati u onom što radite, a opet nešto ugodno svira.

Zato ne bih previše duljio oko novog albuma Peter Bjorn and Johna jer je “Endless Dream” točno ono što već godinama dobivamo od njih. Dečki nesumnjivo znaju napraviti dobru pop pjesmu, a isto tako znaju previše eksperimentirati da tu pop pjesmu malo osakate, da nema tu idiličnu melodiju. Balansirajući između tih granica, opet sam dojma da se s ovim albumom moglo napraviti znatno više, iako i ovako ima dovoljno momenata da mu se jednog dana eventualno vratiš.

Ja sam gotovo siguran da mu se neću vratiti tako brzo jer u današnje vrijeme ima mnogo zanimljivije i intrigantnije glazbe od ovog albuma, iako, ponavljam, veselije pjesme su pravi bombončići.