Kao i svake godine agencija Nielsen Soundscan pripremila je izvještaj “The State of Music 2015” u kojem otkrivaju u kakvom smo glazbenom stanju ostavili proteklu godinu.
Bazirajući se na sjevernoameričke podatke, u 2015. prodano je ukupno 241,1 milijun albuma, bilo na CD-u, kaseti, vinilu ili kao download što je pad od 6,1% u odnosu na 2014. godinu. Prodaja albuma i dalje pada jer glazbeni konzumenti više vole birati pojedinačne pjesme, a kada bismo razvrstali ukupan broj prodanih albuma po formatima – CD i dalje drži više od polovice tržišta. Prodano je 125,6 milijuna CD albuma, 103,3 digitalnih, te 11,9 milijuna vinila.
Odnijela je Adele pobjedu i kod vinila: njezin “25” prodan je u 116 tisuća primjeraka, ispred “1989” Taylor Swift (74 tisuće) i neuništivog “Dark Side of the Moon” Pink Floyda koji je na vinilu prodan u 50 tisuća primjeraka. Slijede “Abbey Road” The Beatlesa, “Kind of Blue” Milesa Davisa, a do kraja su se smjestili Arctic Monkeys, Sufjan Stevens, Alabama Shakes, Hozier i soundtrack “Guardians of the Galaxy”.
Najviše se u 2015. trošilo na koncerte (32%), a tek onda na kupovinu fizičkih formata (13%) i digitalnih formata (11%). Deset posto iznosa otpada na odlazak na festivale, 7% na pretplatu na online streaming servise, a 5% na DJ evente.