Gaženje principa kao jeftina medijska strategija

3986

Kad je vrijeme u godini kad ima najmanje vijesti? Kolovoz/august. Što rade novinari kad ostanu bez vijesti?

Zovu Boru Đorđevića da im kaže kada će nastupati u Zagrebu, a oni, valjda njemu zauzvrat uplate listić (tiket) na 4 para.

Ukratko to je sažetak priče u kojoj se Đorđević, nekako u isto doba ukazuje u medijima te malo potpali vatru na vječnu temu srpsko-hrvatskih odnosa.

Konkretno, nedavno je uskočio jednom srpskom listu s izjavom da postoji ideja o nastupu u Zagrebu, i da bi mu bila čast ako se to dogodi. Posljednji put je takva priča bila aktivna pred Schengenfest 2012., kada je jedan od glavnih izvođača upravo bio Đorđevićev sastav Riblja čorba. Nedugo nakon toga Čorba je izdala novi album, tako da cijela halabuka podsjeća samo na dobru reklamnu strategiju iz interesa s budžetom od jako malo eura.

Ili ne? Insajderi bliski organizatorima koncerata kažu da se potiho, svo ovo vrijeme, uistinu pregovara o koncertu Riblje čorbe u Zagrebu. A znate kako završava priča u kojoj dječak stalno viče: “Vuk!”? Na kraju se vuk pojavi i nikog ne bude briga, tako da možda Čorba i dođe u Zagreb. I nikog ne bude briga?

0 Shares
Muziku podržava