Ponovo uskrsnuo novi budući milijarder

    1181

    Travie Mccoy

    Lazarus

    Datum izdanja: 01.01.1970.

    Izdavač: Atlantic / Dancing Bear

    Žanr: Hip-hop, Reggae, Rock

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Dr. Feel Good (feat. Cee-Lo Green)
    2. Superbad
    3. Billionaire (feat. Bruno Mars)
    4. Need You
    5. Critical (feat. Tim William)
    6. Akidagain
    7. We’ll Be Alright
    8. The Manual (feat. T-Pain and Young Cash)
    9. After Midnight (It’ll Burn )
    10. Don’t Pretend (feat. Colin Munroe and Travis Barker)

    Bivši frontmen Gym Class Heroa vraća se sa svojim prvim solo albumom “Lazarus“, čije je ime pomno smišljano i asocira na biblijskog Lazarusa, onoga koji je uskrsnuo iz mrtvih.

    Je li ovaj album na neki način također reinkarnacija Travieja Mccoya i ponovo uskrsnuće? Meni se čini da je upravo tako.

    Vodeći singl “Billionaire” u kojem surađuje s pekmezastim Brunom Marsom donio je veliku slušanost obojici i dao novu notu njegovom rock-reggae-hip-hop opredjeljenju. Zarazna je i “Dr. Feel Good” čiji satirični stihovi i vesela ‘cupkajuća’ narav vuku na novi hit.

    Album je i integracija svih spomenutih žanrova s kojima Travie voli kombinirati, no neke pjesme su zasebno na albumu čisto žanrovske. Nakon cijelog tog miksa, samostalno u rokerskom ili samostalno u reggae izdanju, pjesme zvuče i više nego dobro.

    Muziku podržava

    Superbad” najbolje prikazuje upravo tu ‘slow motion’ rock vibru kojom Travie prenosi svoju opuštenost slušateljima. Na pojedinim pjesmama osim repanja i pjeva, a njegov vokal najbolje zvuči na “Need You” i “Critical“. Obje stvari pokazuju McCoya u jednom drugom, nježnijem svjetlu gdje njegov glas i dubokoumni stihovi više dolaze do izražaja. Balans i ponovni entuzijazam vraća mladenačkom himnom “We’ll Be Alright“.

    Album je osvježenje u moru sličnih pokušaja oživljavanja opuštene rap-rock kombinacije, a i sama je ideja cijelog uratka, kao i izvođač, benigna, potiče na vođenje mozga na pašu te prikazuje savršen balans između entuzijastičnog i opuštajućeg.

    Može se reći kako je dao identitet svojem novom, samostalnom ja. ”Lazarusom” uspijeva zadržati pozornost svojih slušatelja upravo tom nenametljivom melodijom koja se isprva može činiti takva, a na kraju ćete ju čitav dan pjevušiti i nećete moći prestati.

    Muziku podržava