Čalić i Lonich u Vintageu: Posvećeno bluesu i psihodeliji

    466

    Za one koji još ne znaju, koncept “Living Room Sessions” je jednostavan: na scenu dovesti par fotelja, kredenc i lampu. Muzičari dati u ruke instrument, pa u opuštenom kontekstu dati priliku da se igra s pjesmama koje voli. Za potpuni ugođaj dnevnog boravka na sceni je falio samo televizor s tabletima čiji bi vrh blago prekrivao ekran.

    foto: Maria Tangar

    Treće izdanje takvog koncepta je ugostilo provjerene majstore gitare Zorana Čalića i Yogija Lonicha. I dok je Čalić gotovo svima prepoznatljiv kao dugogodišnji gitarist Majki, Lonich fizički podsjeća na Johna Cusacka iz filma High Fidelity. No, za razliku od natmurenog glazbenog snoba iz tog filma, Lonich je na sceni dječje iskreno opčinjen gitarom i muzikom, spreman udijeliti kompliment.

    Pučanstvo je bilo zainteresirano i okupilo se kao da je riječ o klasičnom koncertu. “Drago mi je da ste posvjedočili našem prijateljstvu jer glazba je univerzalni jezik”, rekao je na početku večeri Čalić.

    foto: Maria Tangar
    Muziku podržava

    Zoran je otvorio pjesmom “Sve što je iza nas”. Yogi je uzvratio s “Paint the World”. Zoran je održao “Ravno ka tebi”, ukratko shvatili ste. Prvo malo jedan po akustari i pjeva, pa onda drugi po akustari i pjeva. I to rade dobro. “Got You Where I Want You” je najavljena kao pjesma s Yogijevog novog albuma koji je izašao “samo što nije”. Zoran je najviše pokazao na “U moru i u plamenu”. I dok Yogi svoje pjevanje vrlo solidno “drži”, Zoran je ipak prvenstveno gitarist koji je povremeno nesiguran kao pjevač. Yogi je bljesnuo u akustičnom pop slatkišu “Inside You”, dok je Zoranu ipak nedostajalo struje pa je povremeno “palio pedale” u potrazi za električnim zvukom.

    “Trebali bismo ovo raditi češće. Zabavno je”, rekao je Lonich usred “Living Room Sessions”. Bio je u pravu. Momci su se našli na ljubavi prema bluesu, tako da je po osobnom mišljenju najbolji trenutak večeri bila akustična verzija pjesme “Red House” Jimija Hendrixa. Yogi je u toku večeri još odao počast Jimiju Hendrixu s “Castles Made of Sand” – nije bez veze Hendrixov most blizu Vintage Industrial Bara. Regularni dio večeri je zaključen s “Rock Me Baby” B.B. Kinga (koju je također izvodio Hendrix), a na bisu je izvedena “Born Under a Bad Sing” Alberta Kinga.

    foto: Maria Tangar

    Ova večer je mogla ponuditi više, u smislu da je međusobna spontanost u muziciranju takva da su komotno mogli postaviti ambiciozniji repertoar i ukrštati gitare na svakoj pjesmi. Lonich i Čalić je muzički razumiju, ne bi bilo iznenađenje da objave zajednički glazbeni projekt, ili da ponove ovakvu večer s manjim ili većim varijacijama.

    Muziku podržava