‘Novo digitalno iskustvo’ okuplja ABBA-u

659

Legendarna švedska pop skupina ABBA više od 30 godina od zadnjeg javnog nastupa ostvarit će ‘novo digitalno iskustvo’ u 2018. godini.

Članovi Agnetha Fältskog, Björn Ulvaeus, Benny Andersson i Anni-Frid Lyngstad na njemu će raditi s mogulom Simonom Fullerom. “Istražujemo novi tehnološki svijet, s virtualnom stvarnošću i umjetnom inteligencijom što će nam omogućiti da stvorimo nove oblike zabave i zadovoljstva koje prije nismo mogli ni zamisliti” rekao je Fuller.

U 30 godina karijere Fuller je bio menadžer Annie Lennox, Spice Girls i Amy Winehouse, engleskom nogometašu Davidu Beckhamu, tenisaču Andyu Murrayu, vozaču formule Lewisu Hamiltonu te triju pobjednika televizijske emisije “Amerčki idol”: Kelly Clarkson, Carrie Underwood i Davidu Cooku.

Muziku podržava

ABBA čiji su hitovi iz ’70-ih i ranih ’80-ih prošloga stoljeća kao što su “Waterloo”, “Dancing Queen” i “Take A Chance On Me” planetarno popularni, razišli su se 1982. godine.

“Naši fanovi širom svijeta stalno nas pozivaju da se ponovno okupimo i nadamo se da će stvaranje nove ABBA-e za njih biti jednako uzbudljivo kao za mene” rekla je Lyngstad.

Pojedinosti o njihovom ponovnom okupljanju za taj projekt bit će objavljene iduće godine.

0 Shares
Muziku podržava