Lars Ulrich se razletio po alkoholnim reklamnim kampanjama

1359

Nije ništa čudno kad se neki celebrity pojavi u reklami za neko piće, a
još je manje čudno kada se s alkoholom povezuju velike rock zvijezde.

Tako je ovih dana bubnjar Metallice Lars Ulrich ušao u zanimljivu suradnju s tvrtkama u rodnoj Danskoj. Za početak, pivovara Carlsberg ga je odabrala među šest ljudi koji će dizajnirati bocu u sklopu “Stand Out Colloection”. Naravno, snimljena je i reklama za sami proces nastajanja dizajna, kako bi unaprijed najavili kampanju. Naravno, Lars je predložio i da se promijeni ime iz Carlsberg u Larsberg.No, to nije sve, jer je Lars ušao u još jednu priču, i to s Gammel Dansk, proizvođačem pića koji je pokrenuo kampanju “Not Like The Others”. Lars će, osim u reklamama, biti i u žiriju koji će ocjenjivati individualce koji su odlučili živjeti suprotno ustaljenim regulama.

Prva nagrada bit će 100.000 danskih kruna (što je skoro pa isti iznos u našim kunama).

0 Shares
Muziku podržava