Fantastično krenulo “Bombardiranje Srbije i Čačka”

6095

Akcija Let3 – “plati, pa kreiraj sa nama!”, koja je krenula 1. srpnja na adresi http://let3.iskon.hr, a radi se mogućnosti koju je rječki sastav dao fanovima da zajedno sa njima oblikuju nove skladbe, cjelokupni album, omot, i sve ostalo vezano uz “Bombardiranje Srbije i Čačka”. U dosadašnjem trajanju bilježi fantastičan odaziv uz registraciju više od 600 korisnika iz Hrvatske i susjednih zemalja te nekoliko astronomskih uplata i izvanrednih ideja!

Rekord po uplati drže Mladen iz Zadra i Goran iz Rijeke koji su zasad uplatili svaki po 1000 kuna! U stopu ih prate fanovi iz Pule, Zagreba, Novog Mesta, Niša, Mostara, Osijeka i Banja Luke koji su zajedno uplatili gotovo pet tisuća kuna! Simbolična uplata od 40 kuna stigla je čak od vjernih fanova iz Tetova! Sudeći po poslanim prijedlozima već se kristaliziraju favoriti koje predvode već pravi koncertni hitovi “Kurcem u čelo” i “Rado ide Srbin u vojnike (Pička)”.

Rado ide Srbin u vojnike (Pička)” novi je naslov pjesme “Želatina” za kojeg grupa smatra da puno bolje, gotovo idealno paše.Upravo za tu skladbu Zoki iz Splita upravo za “Rado ide Srbin u vojnike (Pička)” piše: “Što kažete na to da pjesmu završite sa usklikom – Turska!”

Muziku podržava

Danijela iz Opatije za “Po Po Lo Po” želi pokrenuti akciju u kojoj će se prikupiti što je moguće više djevojaka koje bi prodefilirale u ponoć Slatinom obučene na pola, tj. gole do pasa ili od pasa naviše. Predlaže da se za istu pjesmu onda snimi i videospot.

Ivana iz Novog Sada malo ja zgrožena naslovom “Mrtve žene“, ali nastavlja: “Bila sam na vaša zadnja dva koncerta u Novom Sadu i super se provela. Jako mi se sviđa ideja da pjesmu pokušate dočarati mirisom ili svijetlom, a ne zvukom. Možda možete na različite stalke, svuda po bini, postaviti zapaljene mirišljave svijeće i na taj način stvoriti drugačiju osjetilnu sliku pjesme. Pri kraju veliki ventilatori počnu raspršavati miris po prostoru, a članovi grupe bacaju u publiku latice cvijeća.”

Posebno dobar odaziv je u rubrici ‘naslovnica’ gdje je stiglo nekoliko odličnih prijedloga među kojima se ističu dizajn od Stipeta iz Rijeke koji je složio prekrasnu razglednicu dubrovačkih zidina i Marije iz Velike Gorice koji naslovnicu “Bombardiranje Srbije i Čačka” zamišlja kao idiličnu alpsku kućicu smještenu u podnožje Triglava, okruženu zelenilom i potokom.

Akcija “Plati, pa kreiraj…” i sam web site slijedećih će dana krenuti prema svojim vrhuncima čemu će sigurno pomoći i objava novi fotografija grupe te ekskluzivnih, novih materijala.

0 Shares
Muziku podržava