Totalna Spliknotova suprotnost

    2696

    Stone Sour

    Stone Sour

    Datum izdanja: 27.08.2002.

    Izdavač: Roadrunner / Dinaton

    Žanr: Metal

    Naša ocjena:

    Dugo sam spominjao Stone Sour, treći nusproizvod Slipknota, koji predvodi najeksponiraniji član Knota frontman Corey Taylor. Stone Sour je Taylorov dokaz svijetu da se fulminantnost emocija može prikazati i na lagan, no i dalje energičan način te iako je Corey trenutno najdiskutabilniji i najsporniji član opstanka Slipknota, za Stone Sour je predstavio najjači ‘as’ prodaje i potražnje albuma (vjerujte trebao sam se pomučiti da dođem do CD-a).

    Uz Taylora u Stone Souru svira i gitarist Slipknota James Root koji je ujedno Coreyev dugogodišnji prijatelj i jedini član banda s kojim je sada frontman i Stone Soura komunicirao u zadnjih pola godine. Ostatak banda (nimalo ne osporavam njihovu vrijednost u ostvarenju ovoga albuma) predstavljaju gitarist Josh Rand, bubnjar Joel Ekman i basist Shawn Economaki.

    Album je odlično producirao Tom Tatman (osim pjesme “Bother”) zajedno sa bendom, a mixao Toby Wright. Za dizajn covera i knjižice zaduženi su bili T42Designe koji su kao i uvijek do sada obavili dobar posao, ovaj put u suradnji sa fotografom Ken Schlesom. Što se tiče samog albuma koji je emotivan, melankoličan, u sekvencama depresivan i energičan sa sadržajem od trinaest pjesama i bonusom “Get Inside” video zapisa, konceptualno je idiličan i skockan do kraja.

    Muziku podržava

    U samom početku diska lako možete steći krivi dojam i uočiti relativne sličnost sa Slipknotom, a jedini razlog tomu je već spomenuta, nezaobilazna i prepoznatljiva Taylorova vokalna izvedba, no, Stone Sour je totalna Knotova suprotnost u što će te se i sami uvjeriti nakon preslušavanja kompletnog diska. Sa albuma lako su izdvojive četiri pjesme, uz singlove “Get Inside” (koja je jedna od žešćih stvari na albumu i pjesma koja je Stone Souru omogućila nominaciju na Grammyu za najbolju metal izvedbu uz Korn, P.O.D., Rob Zombia i Slipknot), “Inhale” (fenomenalna stvar/spoj melankolije, melodičnosti i agresivnosti) i “Bother” (koju je producirao sam Taylor uz pomoc James ‘Jimbo’ Barton-a, koja je bila na mnogim ljestvicama i koja se našla na soundtracku filma Spiderman). Izdvojiti ću i Coreyevu “Omegu”, vrlo simpatičan monolog bez glazbe u kojem Taylor iznosi djelić svog stava spram života, življenja i funkcioniranja društva.

    No, nakon što sam nekoliko puta preslušao album primjetio sam da simpatiziram dosta velik broj pjesama, te ću uz navedene spomenuti i “Cold Reader”, “Blotter”, “Blue Study” i i “Idle Hands”. S muzičke strane album je dosta lagan (za metalski puk), netipičan (za nu-breed), ali produktivan, dotjeran i u svakom slučaju zadovoljava i najtvrdokornije kritičare, a što se tiče prodaje; da li je za nju zaslužan sam Taylor ili ne, album Stone Soura je neosporivo tražen, a bend stječe popularnost u velikom mahu.

    Muziku podržava