Savršen nastavak na prvijenac

    3153

    Norah Jones

    Feels Like Home

    Datum izdanja: 09.02.2004.

    Izdavač: Blue Note / Dallas Records

    Žanr: Jazz

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Sunrise
    2. What Am I To You?
    3. Those Sweet Words
    4. Carnival Town
    5. In The Morning
    6. Be Here To Love Me
    7. Creepin’ In
    8. Toes
    9. Humble Me
    10. Above Ground
    11. The Long Way Home
    12. The Prettiest Thing
    13. Don’t Miss You At All

    U samo dvije godine, Norah Jones prešla je dugačak put od sviranja po zagušljivim klubovima kao još samo jedna talentirana, ali potpuno anonimna klavijaturistica, do prodavanja svojeg prvog albuma u 8 milijuna primjeraka i osvajanja toliko Grammy da ih nije mogla sve sama odnijeti kući. Za 2001. bi se moglo reći da je to godina u kojoj je hijerarhija glazbene industrije okrenuta naglavačke, a na tron je zasjela Pepeljuga za klavirom.

    Međutim, ne bi se moglo reći da je uzrokovala glazbenu revoluciju, jer je Norahin glas ipak previše krhak za tako nešto. A i revolucije uglavnom neslavno završe, a takva se sudbina s Norahom Jones jednostavno ne može povezati. Što je i pokazala svojim novim albumom.

    U opisivanju “Feels Like Home” mogli bi se upotrijebiti svi isti pridjevi koji su se dodijeljivali i prvom albumu, “Come Away With Me”. Senzualan, iskren, jednostavan, magičan… Niz nastavite sami. Ali upravo u tome i leži problem ovog albuma. Zvuči kao savršen nastavak na album prvijenac, bez nekih velikih inovacija ili radikalnih promjena u zvuku Norahinog klavira. Pjesme su još uvijek nježne i bolno iskrene i djeluju kao savršeno sredstvo za opuštanje, pa je sve što trebate učiniti pritisnuti tipku play na svome uređaju, pronaći najudobniji položaj i povući sve sive stanice iz upotrebe.

    Muziku podržava

    Na “Sunrise” zatvorite oči, pustite da vas “What Am I to You” uvede u svoj svijet, a s “Those Sweet Words” će već biti lakše. Ako nakon “Be Here To Love Me” još uvijek ne uspijete shvatiti da je ovo Norahin svijet i da ovdje vrijede njena pravila, možda vas honky-tonky duet s Dolly Parton, “Creepin’ In” ipak uspije u to uvjeriti. U suprotnom, nema smisla da nastavite slušati.

    Bilo da je odlučila interpretirati Toma Waitsa (“Long Way Home”) ili Dukea Ellingtona (“Don’t Miss You At All”), u glazbi koju Norah Jones proizvodi tempo je uvijek dobro poznat, a klavir i sanjivi vokal vode glavnu riječ. Ako ste se zaljubili u “Come Away With Me”, ovaj puta ćete barem biti unaprijed upoznati s pravilima. A pravila su ista i vrijede za sve. Nema smisla se opirati.

    Muziku podržava