Blood Red Shoes: Pomirba donijela okret elektronici

    378

    Blood Red Shoes

    Get Tragic

    Datum izdanja: 25.01.2019.

    Izdavač: Jazz Life

    Žanr: Indie Rock

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Eye to Eye
    2. Mexican Dress
    3. Bangsar
    4. Nearer (feat. The Wytches)
    5. Beverly (feat. Ed Harcourt)
    6. Find My Own Remorse (feat. Clarence Clarity)
    7. Howl
    8. (Interlude)
    9. Anxiety
    10. Vertigo
    11. Elijah

    Dobro poznata priča o raskidu i ponovnom okupljanju dogodila se i bendu Blood Red Shoes. Nakon eponimnog albuma iz 2014. duo je zaključio da više ne mogu skupa, štoviše, “jebi se, ne mogu te više gledati” bila je rečenica koja je obilježila prekid suradnje. Nekad takve priče završe pomirbom, i srećom, to se dogodilo u ovom slučaju. Nakon što je Laura-Mary Carter provela većinu vremena u Los Angelesu, koje je obilježila intenzivna zabava na rubu destruktivnosti, odlučila se javiti svom glazbenom partneru Stevenu Ansellu i nastaviti suradnju koja je urodila petim albumom “Get Tragic”. Naziv albuma smislila je Carter kad je uočila klišeiziranu situaciju u kojoj se našla, i privatno i glazbeno. “Get Tragic” izišao je na etiketi benda Jazz Life, s producentom Nickom Launayjem (Arcade Fire, Yeah Yeah Yeahs, Nick Cave).

    Aktualni se album razlikuje od svih dosadašnjih jer nije tipičan album garažnoga rocka. Razlog je tome većim dijelom ozljeda ruke Laure-Mary Carter nakon pada s bicikla, no sasvim sigurno i želja za promjenom nakon tolike pauze i svega što je duo prošao. “Get Tragic” album je na tragu elektronike, noise popa i syntheva koje se provlače kroz gotovo svaku pjesmu, dakle, velika promjena za Blood Red Shoes. I dalje je prisutna gitara, no daleko je to od garažnog zvuka po kojem je bend poznat. Promjena u ovom slučaju donijela je dobar rezultat. Album zvuči moderno, svježe i zabavno. Uvodna “Eye to Eye” autoironijski govori o situaciji u kojoj se duo našao i zvuči kao da su izvukli najbolje od sebe svjesni da je glazba jača od nesuglasica. Senzualan vokal, electro-pop zvuk i dalje s dozom mračnijih nijansi koja je krasila glazbu Blood Red Shoesa, no sada je u pitanju pop.

    Muziku podržava

    “Mexican Dress” tipična je numera garažnog rocka na tragu The Dead Weathera ili The Killsa. Neminovne su usporedbe Blood Red Shoesa s ovim bendovima jer dijele dosta sličnosti i u zvuku i u stilu.  Carter neodoljivo podsjeća na Alison Mosshart, no svakako ima distinktivan vokal koji je senzualniji i svjetliji. Ova je numera tipična za bend, pa iako u manjoj brzini i dalje zvuči prodorno i zabavno. “Bangsar” spaja najbolje od starog i novog zvuka, vokalna je suradnja na ovoj numeri najbolja, kao da su sav potisnuti bijes i sujetu iz prošlosti pretočili u pjesmu. Šarm elektronike i syntheva spojen s intenzivnim pjevanjem od ove numere čini hit, iako nije bila među prvim singlovima. “Nearer” je suradnja s bendom The Wytches i zvuči kao da su Blood Red Shoes napravili obradu neke pjesme Portisheada, jer i vokal podsjeća na Beth Gibbons.

    “Beverly” je duet s Edom Harcourtom i još jedna garažna numera pored “Mexican Dress” i “Anxiety”,  “Howl” je zabavan dark pop sa synthevima. Za kraj je efektno ostavljena Elijah na kojoj je gitara zasjenjena elektronikom, a vokal još zavodljiviji nego na ostalim numerama. Ova numera kao da je uhvatila poantu i naziv albuma, pa zvuči tragično, odnosno tragikomično. Nakon drame u odnosu, neizvjesnosti glazbenog puta i nesuglasica Blood Red Shoes sabrali su se i napravili jako dobar album na kojem su se snašli s drugačijim zvukom i pokazali da mogu zvučati jednako svježe i moderno kao neki mlađi bendovi kojima je elektronika mnogo bliskija.

    Muziku podržava