Dugoočekivani i svako malo odgađani Rihannin novi album “ANTI” napokon je objavljen i to na servisu TIDAL, no nije izazvao pomutnju kakvu su svi očekivali.
Iako se platforma TIDAL pohvalila kako je album u svega tjedan dana dosegnuo platinastu nakladu, kako je prodan u 485 tisuća primjeraka i putem streama preslušan 5,6 milijuna puta, stvari ipak nisu tako blistave.
Agencija Nielsen objavila je da je prvog dana album u SAD-u prodan u manje od 1.000 primjeraka, neimenovani izvor kaže da je točna brojka 460. Uz to treba dodati i da je po Nielsenu preko streama preslušan 4,3 milijuna puta, dok kod pojedinačnih pjesama ta brojka glasi 126 tisuća.
Billboardova ljestvica ne uzima u obzir albume koji su dio promotivnih aktivnosti, pa se postavlja pitanje odakle TIDAL-u napuhane brojke. Kako objašnjavaju Amerikanci – ili je njezin album ostvario veliki uspjeh van američkog tržišta, ili je u prodaju pušten u nezgodnom trenutku kada su ljestvice albuma već bile finiširane.
U Rihanninu obranu treba reći da je album ‘procurio’ s TIDAL-a prije plana, pa pjevačica nije bila u prilici preko društvenih mreža obavijestiti obožavatelje da je novi album vani. Dok su se snašli, njega se već moglo ‘skinuti’ besplatno s neta, a onda ga je i TIDAL jedno kratko vrijeme stavio na besplatni download.
Po mnogima se odgovor na pitanje o čudnim brojkama ipak krije u činjenici da je Rihannina izdavačka kuća Roc Nation, a njezin je vlasnik Jay Z, ujedno i najveći dioničar TIDAL-a. Udio Rihanne na TIDAL-u navodno iznosi 3 posto.