Psihomodo pop bez gaća

    5277

    Zadnjeg dana najkraćeg mjeseca u godini, mjeseca mačaka, svizaca i pročišćavanja, punk-rock legende Psihomodo pop nastupili su kao katarza na kraju u zagrebačkom Boogaloo Clubu, promoviravši posljednji studijski uradak “Jeee!Jeee!Jeee!” na ‘Jeeebilarnom koncertu’ kojim su proslavili četvrt stoljeća na (rock) sceni.

    Tresla se brda, rodio se Miki Maus! Pred Boogalooom u subotnju se večer skupila impresivna masa mladih punkera, koji su na trenutke odavali dojam da se u klubu možda čak i održava kakav koncert Black Flag ili sličnog hardcore benda, a ne puno mekših punk rockera s ‘ramonesicama’.

    Uz gotovo sat i pol kašnjenja, a nećemo im zamjeriti jer su slavili dva rođendana – benda i frontmena – Psihomodo pop su u svome klasičnom i prepoznatljivom stilu zakročili na pozornicu, osvijetljeni video-zidovima na kojima su se uz stare hitove poput “Volim crtane filmove” izmjenjivale prikladne (infantilne) projekcije.

    Gobac i bend su, potpomognuti drugom gitarom Denija Kožića, instantno osvojili publiku u doista pretrpanom klubu koji je jednoglasno i sinkronizirano pjevao “Fridu“, “Ramonu” ili “Ja volim samo sebe”, ali i, iznenađujuće, netom objavljene pjesme “Požar“, “Jurim!Jurim” i “Stabilno…“.

    Dakako, tijekom “Ja volim samo sebe“, Gobac je posegnuo za uspomenama iz dobrih, dobrih starih vremena i podsjetio kako je to, ajde donekle, izgledalo u počecima Psihića koji su i MTV-em harali i neustručavali se pokazati ‘opremu’.

    Ovoga puta nije bilo skidanja, ali navlačenja koječega i pokazivanja posljednje linije dedinih gaća nije izostalo, kao ni paradiranje po pozornici.

    Ali Davore, jel’ to kamera u džepu il’ ti je drago što nas vidiš? Čini se ipak da je možda performans malo odglumljen za potrebe snimanja live DVD-a na čak devet kamera koje su kako iz ruke, tako i s krana i tračnica, pod redateljskom palicom našeg najvećeg glazbenog redatelja Radislava Jovanova – Gonza, koji nije propuštao ni najmanji detalj, od Gopčevih starki, Gopca okrunjenog ženskim gaćicama, Šparkine ćele i gitare, tako ni nadobudnih pogera koji su satrali pripadnice ljepšega spola. Čisti larpurlartizam… Gledaj i vidi!

    Muziku podržava

    Posezanje za rekvizitima u vidu dječjih didaktičkih pomagala iliti igračaka nije izostalo, kao što je i najavljeno, čime su Gobac bend pokazali da su godine relativna stvar osobe, a ne i zbilje.

    Pritom se osvrnuo na događaj i zahvalio publici što se odazvala u tolikom broju u njihovom gradu, no brzo ga je glas iz publike podsjetio da dolazi iz Karlova grada na četiri rijeke, na što je sa smiješkom odgovorio poznatim nazalnom kajkavštinom: “A kej ti znaš otkud sam ja? Jesi i ti možda iz Karlovca”, mahnuo i nastavio s novim “Rajem“, čime je malo usporio brzi tempo i tijek koncerta, a pjesma je doslovce začinjena paperjem koje je lagano padalo po publici koja se našla u kolektivnom zagrljaju.

    Energična je svirka prvi put prekinuta “Sexy magazinom“, na negodovanje prisutnih koji su ‘htjeli još!’. I dobili su još, “Starfucker“, pjesmu za koju smo se uplašili da se ipak neće iskoprcati na jubilarnom nastupu, a izazvala je opću euforiju, koja se nastavila “Milom” i “Letećim odredom“, hitom prvijenca.

    Naposljetku, drugi je bis završen pjesmom “Baš kao i ti“,nakon čega se bend doista i povukao, a publika je sugestivno skandirala poznati punk poklič The Ramonesa “Hey, Ho, Let’s Go” iz troakordne legendarne pjesme “Blitzkrieg Bop”, koja je doista najbolji opis i kritika ovog koncerta.

    foto: Tomislav Capan
    Fotografije s koncerta objavljene su u našoj foto galeriji.

    0 Shares
    Muziku podržava