Krankšvester u Domu sportova: Što se sinoć dogodilo?

    11236

    Eksplicitno, dosta kontroverzno i otprilike sve što očekuješ od koncerta Krankšvestera. Tako bi se dala sažeti subotnja večer u Domu sportova.

    Ubojiti osječki tandem cilja da provocira, u društvenom, političkom ili seksualnom smislu. Ponekad koketira, ali puno češće prelazi granice nečega što bismo mogli nazvati društveno prihvatljivim ponašanjem. Opet, publika najbolje zna po što je došla, tako da mogu već na početku reći da je sinoćnji koncert ispoštovao sve što se od Setta i 3kija moglo očekivati.

    Čim je Sett stupio na pozornicu odjeven u svećenika s crvenom vrpcom, moglo se pretpostaviti kako će se situacija razvijati. Nakon nekoliko uvodnih stvari, među kojima je bila “Muška kurva” praćena plesačicama policajkama u minimalističkim kožnjacima, situaciju je do usijanja dovela “Majko ženiš sina”. Tad se na pozornicu popela svatovska eskadrila i u nekoliko minuta uprizorila tipičnu hrvatsku svadbu: masu pijanih likova, jednog koji maše divovskim barjakom i jednog koji bi, barem tamo otkud ja dolazim, predstavljao starog svata.

    View this post on Instagram

    Dom sportova – hvala ❤️

    A post shared by Krankšvester (@kranksvester_official) on

    Ovaj scenski spektakl ponovio se nekoliko puta tijekom večeri u različitim varijantama, pa koncert možemo nazvati kazališnim eksperimentom koji je počeo sa svadbom, u jednom dijelu pobjegao u Petrica Kerempuh moment s onim ‘stari svat’ likom, da bi kulminirao propisnim egzorcizmom i omažiranjem Tupaca. Vizuali s videozida i performansi su pratili slijed pjesama, pa je nakon egzorcizma uslijedila “Sotona”, a “Polarna jebačina” bila popraćena – pogađate – parenjem polarnih medvjeda u punoj nacionalnoj geografici.

    Netko bi mogao reći da je bilo “jao, nekulturno”, ja bih rekla da je oslikana dominantna struja hrvatske kulture, doduše, kroz brutalni hiperrealizam i seksualizaciju. Ispoštovan je sav taj treš koji je Krankšvester publika očekivala, o čemu najbolje svjedoči delirični trans u koji je padao čitav Dom sportova na većini pjesama.

    View this post on Instagram

    Krankšvester // Dom Sportova // 27.10.2018.

    A post shared by Matija Purgar (@mpurgar_photography) on

    Dodatne bodove za kontroverziju dobili su plesačicama koje su uz spomenute kožnjake nosile hidžabe i policijske kape. Bila je prisutna doza Sajsi estetike, ali se u jednom dijelu osjetio manjak koji su sestre Rašić inače propisno izvodile kada bi nastupale s Krank duom. Uostalom, Sajsi MC ne može ne izdominirati pozornicom na kojoj se nalazi, ali se sinoć ženska prevlast slabo mogla osjetiti, iako je Nera Mamić vokalom dostojno parirala.

    Uz kazališne performanse i vizualne stimulacije, priču je za dodatnu razinu podignuo DJ pult u kombinaciji s live bendom. Možda je sad ok ubaciti najočekivaniju usporedbu večeri i reći da je čitav koncert izgledao kao duga jebačina s višestrukim orgazmima, rejvanje i znojenje do samog kraja, uz par emotivnih spuštanja kao u “Krankaveliju”.

    Simboli crkve i države, treš, turbo pornografija, bunde od nerca i pištolj na pare uz “Smek maj pička”, “Kruti”, “Zatresi guz” i “Bembare i saundsistemi” bez prestanka su dizali atmosferu u publici čije je masovno đuskanje izgledalo kao ogroman val koji se svakog trena može izliti na pozornicu. E da, bio je tu i nazujani Pikachu koji se bacao u publiku, a “Gaber” je ostavljen za kraj. Pjesmu su izveli dvaput i, naravno, raspametili publiku do kraja. Gledajući te gaber pokrete, tipove u kožnim bundama koji se spunaju i paradiranje ogromne zastave, jedino što osoba može pomisliti je “nisam gej, al DJ jebi me u glavu”.

    0 Shares
    Muziku podržava