Regina za klavirom je ponovno uspjela

    1181

    Regina Spektor

    What We Saw from the Cheap Seats

    Datum izdanja: 29.05.2012.

    Izdavač: Sire Records / Dancing Bear

    Žanr: Indie Pop

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. Small Town Moon
    2. Oh Marcello
    3. Don’t Leave Me (Ne Me Quitte Pas)
    4. Firewood
    5. Patron Saint
    6. How
    7. All The Rowboats
    8. Ballad Of A Politician
    9. Open
    10. The Party
    11. Jessica

    Svako vrijeme mora imati neku frikušu koja na svoj način pokušava uništiti sve klasične postulate pop kulture, a da pri tome zvuči toliko pitko i milo. Da, ovdje je riječ o Regini Spektor.

    Od samog početka karijere bilo je jasno da je Regina vrlo specifična autorica koja kroz uvrnute folk pop komade ispucava niz prekrasnih melodija koje je milozvučno slušati. Njezin šesti album “What We Saw from the Cheap Seats” još je jedan dokaz za to.Što drugo reći kada čuješ pjesmu “Oh Marcello” u kojoj je Regina u refrenskom dijelu izmasakrirala “Don’t Let Me Be Misunderstood” (da, to je ona pjesma koju između ostalog pjeva i Joe Cocker) i to na tako simpatičan način, uz različite zvukove kojima imitira razne mašine, dok klavir i brza i neujednačena vokalna interpretacija nose ostatak pjesme. Ili sljedeća “Don’t Leave Me (Ne me quitte pas)” koja zvuči kao da se Peter Gabriel sakrio u vrtić i poigrao s dječicom…Da, to je Regina Spektor, zaigrano djevojče koje se ne libi svoje korijene pokazati u ‘dalekoj Americi’, pa na zaigran i vrlo upečatljiv način ispucava pjesme koje su toliko netipične i zaigrane za današnju scenu. Klavir je i dalje nositelj gotovo svih pjesama, ali Regina svugdje udara neki svoj ritam zbog čega bi se neki klasični skladatelji mogli okretati u grobu, ali baš to je zaštitni znak Spektorove koja i na šestom albumu i dalje može pružiti zanimljive glazbene komade.Naravno, nije cijeli album uvrnut i zezalica, jer bi to bilo previše, pa Regina često ubaci i dojmljivu klasičnu baladu poput “Firewood” koja zvuči kao Elton John iz najboljih dana ili “How” u kojoj pojede sve iritantne balade Celine Dion, dok svoj rockerski duh iskazuje s “All the Rowboats“.

    “What We Saw from the Cheap Seats” prepun je dobrih skladbi, što je u konačnici i najbitnije, a to samo još više zacementirava Reginu Spektor kao jednu od najosebujnijih kantautorica danas. Nekako imam osjećaj da se više prate i hvale žene s gitarom u ruci, nego one koje sjede za klavirom što je prava šteta jer se tako vrlo lako može mimoići ova pjevačica.

    Muziku podržava