Čarobna glazbena bajka

    1667

    Soundtrack

    The Chronicles Of Narnia: The Lion, The Witch And...

    Soundtrack

    Datum izdanja: 13.12.2005.

    Izdavač: Walt Disney / Dallas Records

    Žanr: Klasika

    Naša ocjena:

    Popis pjesama:

    1. The Blitz, 1940
    2. Evacuating London
    3. The Wardrobe
    4. ucy Meets Mr. Tumnus
    5. A Narnia Lullaby
    6. The White Witch
    7. From Western Woods To Beaversdam
    8. Father Christmas
    9. To Aslan’s Camp
    10. Knighting Peter
    11. The Stone Table
    12. The Battle
    13. Only The Beginning Of The Adventure
    14. Can’t Take It In – Imogen Heap
    15. Wunderkind – Alanis Morissette
    16. Winter Light – Tim Finn
    17. Where – Lisbeth Scott

    Pravo mi je zadovoljstvo predstaviti još jedan u fantastičnom nizu briljantnih soundtrackova koje sam u posljednje vrijeme imao prilike poslušati. Glazba inspirirana filmom “The Chronicles Of Narnia: The Lion, The Witch And The Wardrobe“, jedinstvena je kolekcija skladbi u kojoj se vješto isprepliću klasični orkestralni aranžmani sa suvremenim elektronskim i ambijentalnim temama. I ne samo da se ovako raznovrsne skladbe idealno nadopunjuju kako bi nam donijele priču o Aslanu, vještici i djeci već i jasno kristaliziraju osnovnu ideju priče C.S. Lewis.

    Glazbu za film je skladao Harry Gregson-Williams, poznat po svojim radovima vezanim za obiteljske filmove, ali i poznat po svojoj sada već trećoj suradnji s redateljem Andrewom Adamsom (“Shrek”).

    The Blitz 1940” tema je koja otvara album i koja nas uvodi u stravičan svijet drugog svjetskog rata snažnim melodijama, energičnim gudačkim dionicama i simulacijama zvuka aviona. Skladbom su intenzivno naglašene scene zračnog napada na samom početku filma u kojima po prvi puta susrećemo glavne protagoniste ove pustolovne avanture. Cijela stvar se umiruje već u sljedećoj temi “Evacuating London” u kojoj dolazi do prvih ispreplitanja klasičnog s ambijentalnim. Posebno umirujući ton ovoj skladbi daje krasan vokal iznimno talentirane Lisabeth Scot.

    U ovakvom ugodnom i nježnom raspoloženju glazba se zadržava i u temama koje slijede (“The Wardrobe” i “Lucy Meets Mr. Tumnus“). Do promjene u raspoloženju dolazi temama “A Narnia Lullaby” (koja bi samim nazivom vrlo lako mogla zavarati) i “The White Witch” u kojoj kao osnovni elementi dominiraju strah, strepnja i neizvjesnost. Opće je poznato da svaka bajka ima svoje mračne dijelove u kojima se dobro suočava sa zlim, a upravo ove skladbe nagovješćuju takav razvoj budućih događaja u filmu.

    Muziku podržava

    U temi “Aslan’s Camp” Gregson-Williams pokazuje više akcije. Otvorena raskošnim orkestralnim aranžmanima i prožeta izuzetnim bogatstvom zvuka ova tema na pravi način veliča trenutak upoznavanja djece, ali i gledatelja, s velikim Aslanom. Najviše pak drame sadrže teme “The Stone Table” (kojom je trebalo dočarati Aslanovu smrt na žrtvenom kamenom stolu) i “The Battle“. U ove dvije teme najjače dolazi do izražaja izvrsno zborsko pjevanje kojim se najbolje dočarava sva veličina završne borbe.

    Kad sam se dotakao zborova ne mogu a da ne spomenem zborove koji su sudjelovali u tome da glazba na ovom albumu bude još bolja. To su: The Bach Choir, The Choir of the King’s Consort i Sylvia Young Theatre School Choir.

    Za kraj bih još spomenuo kako svoje izvedbe na soundtracku imaju i Alanis Morissette (“Wunderkind“), Imogen Heap (“Can’t Take It In“), Timm Fin (“Winterlight“) te Lisbeth Scott (“Where“). Uživajte!

    Muziku podržava