Line Out
Cynicism
Datum izdanja: 17.12.2011.
Izdavač: SKC Novi Sad
Žanr: Elektronika, Jazz, Pop, Rock
Naša ocjena:
Popis pjesama:
Već prvim albumom Line Out su pokazali da mogu biti jak faktor u regionalnom elektro-alternativnom pokretu, a s drugim albumom “Cynicism” samo potvrđuju svoju kvalitetu.
Razlika između prvijenca i ovog novog, drugog po redu albuma jest u tih nekoliko godina između gdje je bend definitivno sazrio i još bolje definirao svoj zvuk, pa danas zvuči kao moćna šestorka koja lakoćom može razgibati i hipnotizirati veliku količinu ljudi, ako im, naravno, ta masa to dozvoli.
Razlog tome moderan je zvuk s gromoglasnim gitarama i vrlo pulsirajućom melodijom koju razvaljuje ženski vokal. Problem je naravno što vokal pjeva na engleskom, ali ako vas ne smeta što ‘domaći’ bend pjeva na engleskom, tada je put ka uživanju u ovom albumu potpuno otvoren jer istina jest da je naslovna pjesma najbolja na albumu, ali i ostatak ima nekoliko jakih momenata po čemu će ovo izdanje biti zapamćeno.
Već kroz “Fade” osjećaju se ponovno jake crte stvaralaštva u kojem se ništa ne prepušta slučaju, “Daddy” je vjerojatno još jedna pjesma koja je spremna postati singl, a kroz nju se izmjenjuje najviše utjecaja, sve od funka do eksplozivnog elektro-rocka uz psihodelijom protkanu melodiju, dok drugi dio albuma izdižu “Robot” i “Utopia“.
Često na albumima bonusi znaju biti vrlo naporni, posebno kada je riječ o nekim remiksevima, ali začudo, “Cynicism” je pružio pravu poslasticu u tom dijelu. Remiksevi pjesama “Robot” i “Utopia” čine se vrlo kompaktni i razigrani, u nekim trenucima i bolji od originala, pa je bio odličan potez ubaciti ih u regularno izdanje.
“Cynicism” je odličan korak naprijed za bend jer su na njemu pokazali mnogo više od i inače zanimljivog “Masterpiecea”. Kompleksnost zvuka prisutna je u svakoj pjesmi s ispreplitanjima mnogih različitih instrumenata koji u konačnici daju cjelovitu sliku vrlo hipnotičkih i zaraznih pjesama.
Kada bismo jazz provukli kroz elektroniku i nadodali mu jake rock i psihodelične elemente, vjerojatno bismo dobili nešto poput ovog. Glazba ne bi smjela biti ograničena na granice države, odnosno imati preferirane granice predodređene za uspjeh, jer da je tako Line Out bismo slušali već nekoliko mjeseci putem svih medija, a ne se s njime upoznali tek ovom recenzijom.