Sane: “Preporučamo svima odlazak na Doru!”

5449

U glazbenoj svakodnevnici na našem glazbenom nebu rijetki se ističu odudaranjem od onih klasičnih standarda koje zastupaju pojedine izdavačke kuće, ili je to jednostavno pitanje stila koji je drugačiji od raznih bendova koje smo do sada čuli.

Do sada se njihovo ime nekako provlačilo glazbenim kuloarima, ali konkretno se više zna o članovima benda i njihovoj glazbenoj angažiranosti nego o samom bendu kojeg oni tvore.

Iako su članovi često bili mijenjani, kako bi to dečki iz benda rekli ‘inkarnacije benda’, trenutna postava zbilja je više poznata po ulogama u bendovima sa strane nego u samom Saneu.

Sane čine Nikola Marjanović koji je svojim vokalnim sposobnostima možda jedan od ponajboljih pjevača naše scene, i koji je back vokal ili gitarist više ili manje poznatih zvijezda ili zvjezdica naše estrade. Uz njega su još Sebastian Jurić Seb, koji trenutno svira sa Žanamari i J’Animalsima, i Stjepan Krznarić poznatiji pod nadimkom Drito Konj.Prvim albumom “Antelupillula” počela je prije 16 godina priča samog benda, iako je jedini originalni član tadašnje prve inkarnacije suosnivač Sanea Nikola Marjanović, dok je već u drugoj inkarnaciji bio i Stjepan Krznarić. Kasnija inkarnacija u sastavu Nikola/Stjepan/Balaž (ex-bubnjar Sanea) dobila je svoj dio medijske pozornosti obradom hita “Ja bih preživio” pokojnog Dine Dvornika koji im je otvorio put prema fanovima. Ono što se događalo u cijelom razdoblju Sanea i što će se događati u skoroj budućnosti doznali smo u intervjuu s bendom.

Lagano ćemo krenuti s intervjuom.
Drito: Ajde, pitaj nas pitanja! Isuse imaš puno pitanja!
Nikola: Asking is questioning!Dobar dan i kako smo?
(Ulazi basist Sebastijan koji je kasnio)
Drito: Evo Seba!
Seb: Zdravo!
Nikola: Pa gdje si?
Seb: Selio sam kuću. Od neki dan evo imam 30 i živim s mamom! Konačno! (smijeh)
Drito: On je jedini uspio to, navršio 30 i preselio mami! Al’ bio je jeben dok nije počeo svirati s nama, imao je posao, auto i curu, živio je sam!
Nikola: Ne znam sjeća li se, ali moje su riječi išle nekako ovako: ostat ćeš bez stana, auta i cure, nekakvog uda moguće čak, pripremi se na rock and roll! (smijeh)
Drito: Evo tako smo! (smijeh)
Nikola: Kao što vidiš, evo nasmijana lica ovog malog vokalno-instrumentalnog sastava, uz sve peripetije smo vrh!Cijela priča o bivšim inkarnacijama Sanea traje već 16 godina, što možete reći o samom Saneu?
Nikola: Najbitnije je reći o ovom trenutku je da je ova inkarnacija benda počela prije nepune četiri godine.
Drito: Prije tri i po’.
Nikola: Makar bend nosi ime kao i onaj iz 1997. godine, ali teško je govoriti o istom bendu.
Drito: Mislim lako je govoriti o tom bendu, ja mogu pričati o tom bendu! (smijeh)Kakvi su bili počeci Sanea?
Nikola: Tada sam navršavao 16 godina kad se sve dogodilo, a sada sam jednako glup kao što sam bio i tada, ali sam sada samo iskusniji i mislim da sada sve ima šanse za komercijalni uspjeh, više nego tada jer smo tada bili više tvrdoglavi.

Prvi album producirao je svjetski poznati producent Chris Lurch Rudyk. Kakav vam je to uspjeh omogućilo?
Nikola: Nije omogućilo ništa osim da zvuk albuma bude dobar.

Muziku podržava

Ime prvog albuma je “Antelupillula”. Odakle vam to ime?
Nikola: To je izmišljena povrćka. Izmislio ju je isti taj Lurch koji je bio šaljiv momak, onako krupniji čovjek, zato su ga zvali Lurch jer je podsjećao na Lurcha iz Adams Family. Velimir, bivši gitarist i suosnivač Sanea nije imao ništa za snimati jedan dan pa je rekao da bi nešto skuhao. Lurch mu je rekao da u vrtu ima antelupillulu koja ima listove kao naranča, a dolje je gomolj sličan krumpiru, kao da to iskopa i ispeče sa češnjakom i peršinom i da će biti odlično! Velimir se potrgao dva sata da nađe tu misterioznu antelupillulu po vrtu dok se Lurch ta dva sata kidao od smijeha jer ta izmišljena povrćka ne postoji. Nama je to tada bilo jako smiješno i fora nazvati tako album jer smo bili mladi, dati mu to ime koje nitko nikada nije uspio izgovoriti. Eto to radiš kad si mlad!

Iako vam je materinji jezik hrvatski, zašto je taj album na engleskom?
Nikola: Pa zato što smo…
Drito: Sniman je u Kanadi.
Nikola: Ne. Mislim, kao klinac odrastaš doma, stari ti pušta Blues Brotherse, JJ Calea, Rya Coodera i eventualno Mahavision Orchestra i ti slušaš to. Onda malo jače odrasteš i otkriješ u kućnoj kolekciji Joni Mitchell, Little Richarda i Jimi Hendrixa. Onda još malo narasteš i svemir ti se otvori, oči ti se okrenu i vrate se nazad na mjesto kad otkriješ Nirvanu i Pearl Jam. Kako da ja preko svega što sam sad nabrojao shvatim domaću glazbu ozbiljno? Kako da se igdje naviknem na bilo što na domaćoj glazbi, tekstove, akorde, harmonijske promjene? Makar živim u Hrvatskoj nikad nisam domaću glazbu slušao.

Drito: Osim Laufera.
Nikola: Ono što bi se slučajno pojavilo na radiju ili telki, naprosto buka koja prođe kroz tebe ali se ništa ne zabilježi. Bio je Laufer, bili su Jinxi u onoj dobroj fazi. Bilo je dobrih bendova, ali premalo je to da bi se moglo nazvati scenom koju sam ja slušao.
Drito: Bili su to pojedini bendovi iz potpuno različitih žanrova. Zajedničko Jinxima i Lauferu je da su to bili jebeni bendovi. Jinxi su bili najbolji hrvatski pop bend, a Laufer neki Canadian-Rijekian grunge bend (smijeh). Imao si onaj mainstream glupi rock’n’roll, ono Kojoti s onim riffom. Majke su počeli s takvim riffovima, ali su imali Bareta koji je liricistički bio najjači od svih, sve ostalo zvučalo je kao kopija Majki. Nemojte kopirati Majke, ne možete ih kopirati! (smijeh)
Nikola: Jednostavno ideš za uzorima.

Kako su vas tada doživljavali s obzirom na stil sviranja koji ste njegovali?
Nikola: Najogromnija većina nas uopće nije doživljavala, a ono malo ljudi što su nas imali prilike doživjeti imali su dojam da mi nismo bend iz Hrvatske.

Trenutno ste u postavi Nikola, Seb i Drito. Je li to možda konačna inkarnacija Sanea?
Nikola: Jedino što je konačno u ovoj priči je smrt (smijeh). Nedavno smo se raspadali u Karlovcu.
Drito: I to u televizijskoj emisiji.
Nikola: A tri sata kasnije bili smo najjači bend na stageu. Ne znam kako da ti drugačije odgovorim.

Završili ste na Dori s pjesmom “Dečko”. Kako je do došlo do ideje da odete na Doru?
Drito: Ja brijem da je ta stvar trebala pobijediti. Ovaj Einstein (Nikola) došao je na probu s pjesmom i mislio je da ćemo ga popljuvati.
Nikola: Mislio sam da će me gađati palicama i činelama! (smijeh)
Drito: I veli “Nemojte me prekinut kad čujete“. I sad on to odsvira, još je Thomas bio na bubnjevima, i zvučalo je odlično! Snimili smo pjesmu i poslali na Doru iz čiste zajebancije i prošli. Pjesma je baš ono zvučala kao Dora.

Nikola: Koštalo nas je dvije i pol kune sveukupno za poslati na Doru i ono, to je za nas bio sweetdeal.
Drito: Ta Dora je bila vrh. Vidjeti Alena Vitasovića kako Nikolu u WC-u optužuje da mu mi pankeri uzimamo posao, kruva (smijeh), do mene i Marka Tolje kako ulazimo u tuđe aute, pa su nas tjerali van, a mi nismo htjeli izaći jer nam je bilo zima, neprocjenjivo! Dora nam je bila maturalac i preporučamo svima odlazak na Doru! (smijeh)

Bližoj publici ste poznati po obradi pjesme “Ja bih preživio” pokojnog Dine Dvornika…
Drito: Pazi. Nas je nazvao Darko Bakić iz Buđenja i pitao hoćemo li svirati na Tributeu Dinu Dvorniku na Porinu. Pristali smo. Morali smo obraditi jednu stvar od Dine Dvornika. I sad ga pitamo može “Manijak”, on kaže ne, pitamo može “Ti si mi u mislima”, on kaže ne, mi pitamo može “Slon” on kaže ne. Sad pitamo što je ostalo, na što on odgovori “Ja bih preživio”. Naša reakcija bila je ono “Kaj!?” Nikad prije nismo čuli tu stvar! (smijeh) Nikola je napravio okvir pjesme, onda smo se sjeli skupa i razradili to dalje i eto. Nakon što smo odsvirali pitali su nas hoćemo li napraviti singl, a oni će nam platiti snimanje!

Nikola: To nas je pitao Skansi, koji je igrom slučaja producent pokojnog Dine Dvornika, i njegovoj ženi Danijeli Dvornik i Skansiju užasno se svidjelo kako smo to odsvirali i rekli su da bi nam to snimili i mi se nismo naravno jako puno bunili.
Drito: Nitko neće inače platiti snimanje.

S vaše strane gledano, kakve su bile reakcije publike na tu pjesmu?
Drito: Pa gle, s jedne strane je bed jer dio ljudi će te pljuvati jer obrađuješ bilo koga, a ne možeš imati svoju pjesmu. Imamo mi 40 svojih pjesama ali koga boli briga! Ovo je bilo besplatno snimanje, spot je koštao trideset kuna. Trideset kuna je kazetica.
Nikola: Ima zajedljivih ljudi koji će ti srati jer su jako true. Kao, gle obrada, pa prodao se. Ja im na to u zadnjih pet godina kažem hvala na komplimentu. Ako sam ja glazbenik koji se uspio prodati, to je onda meni samo kompliment. Ionako se nikad neću prodati u životu u onom smislu da ću svirati svadbe.
Drito: Svirat ćemo mi svadbe, ali s našim repertoarom! (smijeh)

Nikola: Sama činjenica da sam se prodao, uspio donekle unovčiti ovo talenata što imam, je kompliment. Ako je to obrada, zašto ne?
Drito: Sad smo snimili obradu nedavno i gledam jednu dugogodišnju frendicu i kaže “Oni su puno bolji od ovoga, zašto idu s obradama?“. Pa halo, ako gledamo repertoar glazbe od četrdesetih do šezdesetih, svi su pjevali istu pjesmu!

Nikola: Čak i autorski bendovi poput The Who imali su po dvije-tri obrade po albumu. Pa Jimi Hendrix, car univerzuma, proslavio se s američkom nacionalnom pjesmom “Hey Joe”, pa zatim “Purple Haze”, treći singl mu je bila obrada Boba Dylana, ono obrade, a dižu ga u nebesa!
Drito: Uvijek je da super sviramo, ali kao zašto nemamo svoje stvari? Pa imamo ali nitko nije ponudio da ih snimimo jer nisu čuli tu pjesmu prije. Mi napokon živimo od ovoga, prije smo bili true i sve, ali gdje je lova? Pa ja ovaj mjesec imam masu gigova sa Saneom i sretan sam.
Nikola: Ljudi hoće čuti da sviramo obrade.
Seb: Obrade nas vesele kao takve. Mi ih baš obradimo, damo nešto svoje u njih.

Dakle vi napokon živite od glazbe?
Drito: Da. Zapravo je to još na granici preživljavanja i življenja od glazbe.
Nikola: Uleti mama, uleti stric. (smijeh)
Drito: Ne možemo reći da nam je jebeno, jer nije. Mi smo stari ljudi, ali mlad bend. Da Sane ima neku tradiciju pojavljivanja u medijima zadnjih petnaest-šesnaest godina koliko postoji bend to bi bilo to. Budući da nije tako, moramo sve graditi ispočetka.

Vaš naredni singl nakon toga bila je vaša autorska stvar “Vila”. Zašto baš ona kao singl?
Nikola: Bila je logičan izbor.
Drito: Volimo tu pjesmu.
Seb: To je bila prva pjesma na koju sam ja pao.

Nakon “Vile” i “Ja bih preživio” vaš idući singl bio je “Mi”, popraćen jako zanimljivim spotom. Kako je nastao spot za tu pjesmu?
Drito: Zato kaj sam ga ja režirao! (smijeh)
Seb: Uz puno uzrujavanja. (smijeh)
Drito: Radili smo “Vilu” i bilo nam je super, ali sam htio u “Vili” ispričati priču, imao sam ideju. Kad smo napravili “Mi” stvar je baš popić pa onda kao ajmo napraviti retardirani spot. Bit te pjesme je u principu spot. To smo mi, ti likovi, i na stageu se zajebavamo, jedino gdje imamo ozbiljan pristup je rađenje glazbe. Tu smo odvratno minuciozni.
Nikola: Glazba nam nikad nije duhovita, jer prelazimo u sfere buja i lijepih melodija i nekakvih svojih opskurnih ili intimnih razmišljanja koja nemaju veze s duhovitim. Nama je glazba zabava, ali kreiranje glazbe nam nije zabava nego nešto što dođe. Kad radimo obrade onda je to zeka-peka.
Drito: Dok smo radili taj spot to je bilo tjedan dana najgorih uzrujavanja. Imali smo živčane slomove. Ja režiram spot, a nemam pojma o tome, ovaj tamo radi zvijezde, Seb tek dođe u bend i jadan mora nositi kontrabas po cijelom gradu! (smijeh) Spavao sam dva sata svaku noć tih tjedan dana.
Nikola: Imamo gig u Sax!-u, dolazimo doma u pet ujutro, a u sedam i trideset smo već na snimanju spota.
Drito: To nas veseli. Ta montaža je rađena užasno nabrzaka jer tada nisam imao kompjuter koji to može raditi, pa smo radili kod frenda. Mi smo jako zadovoljni s tim, spot je zabavan.
Nikola: To je naš, prvenstveno Štefov prvijenac, i za prvijenac mora čovjek reći da je uspjelo djelo!

Jeste li razmišljali poslati svoje spotove negdje gdje bi vam medijski bilo omogućeno da vas publika zapazi?
Nikola: Sva tri naša spota smo poslali na MTV Adria. Mi smo napravili već treći spot evo i poslali smo ga na MTV kao i ostale. E sada su tu tri šefa, hrvatskog MTV-a, slovenskog MTV-a i srpskog MTV-a, a glavna glava svega je srpski gazda MTV-a. Budući da se gazda hrvatskog MTV-a naslađuje našom glazbom na najljepše načine, i vjerno bi htio da se naša glazba vrti na MTV-u, gazda srpskog MTV-a nas misteriozno i iz nerazjašnjivih razloga brutalno bojkotira da je to tragikomično.
Drito: Meni je Frx rekao da nam je spot prošao. “Vilu” nam nisu htjeli puštati. Stvar je dobra, spot je dobar, nitko nam neće reći kaj se događa. Iz Menarta koji su firma koja se baš ne brine za svoje izvođače.
Nikola: Kao firma se ne brine za svoje izvođače.
Drito: Problem je kod naših izdavačkih kuća što one za tebe neće napravit ništa, ne brinu se za svoje izvođače čak ni toliko da vrate vlastitu investiciju.
Nikola: Jednostavno mi kao glazbenici moramo smišljati red carpet jer ti to nitko drugi neće napraviti.
Drito: Poslali smo i “Mi” na MTV i kao sve odobreno, i nakon dva mjeseca ništa. Nisu odgovorili zašto. Pitali smo i ženu koja radi za urednika beogradskog MTV-a i ispalo je da je pjesma, a i spot, previše alternativna, a običan je pop isprdak. Jednostavno ne shvaćamo situaciju.

Nikola: Pokušali smo sagledati iz svakog kuta u zadnjih petnaest godina glazbenu prošlost, jesmo li ičime uopće uvrijedili bilo koga u Srbiji i shvatili smo da nemamo zbilja nikakvu stvar u cijeloj karijeri koja bi mogla uvrijediti nekoga iz Srbije. Ništa nam uopće nije palo napamet, tako da zbilja ne znamo gdje je problem. Bio sam u Londonu, tada još pod imenom SUN i htio sam se vratiti u Hrvatsku, i tada se otvarala ta MTV Adria, i zbilja sam vidio priliku da tu pokažemo našu glazbu, i vratio sam se i našao Thomasa i Štefa, i vidio odnos kao ruka ruku mije između MTV-a i Sanea, i u mojoj glavi danas leži tisuću i jedan upitnik zašto se ne puštamo na MTV-u. Pitamo se što je tom čovjeku.

Što utječe na vas pri stvaranju pjesama?
Drito: Ja sam uvijek sjeban (smijeh). Ili sam sjeban ili nadrkan! Kad sam sretan odem van i budem sretan! Kad sam nadrkan pišem vesele pjesme, kad sam sjeban onda su ponor! (smijeh)
Nikola: Uzmem gitaru u ruke i onda se dogodi nešto. Ne mogu ti opisati to nešto.
Drito: Meni se mijenjalo to kroz godine. Ja sam prije uzeo gitaru i napravio bih sve, olovka papir i sve. Pa pazi na ritmiku, melodiju, atmosferu pjesme i sve, pa s obzirom na ritmiku, pa info vokala. Prije sam jednostavno uzeo gitaru i boli me briga koji je hvat i to je zvučalo odlično.

Nikola: Dok smo bili klinci nekako smo bili čišći duhovno pa je ta poveznica s rezervoarom puno bolja, ideja se rodi brže i manje je zaprljana našim mišljenjem.
Drito: Išla je pjesma kroz manje filtera nego danas kad stvaramo.

Vaše obrade su jedinstvene. Kako nastaju ti aranžmani?
Drito: Ne baš puno. Većinom imamo gotovu pjesmu. Svatko od nas zna ulogu u bendu. Nikola rastavi harme, svatko netko nešto napravi, treba nam trideset sekundi da se Seb i ja dogovorimo oko groova, onda idemo dalje na finese.
Nikola: To ti ide ovako. Ili čačkamo i pokušavamo, dok ne nađemo neko solomonsko rješenje za što nam trebaju tri probe, ne bi li pjesmu odsvirali na gigu i dobili loše kritike publike…
Seb: Onda smo je odsvirali samo jednom!

Nikola: A ovo što Štef kaže, pjesme koje nastaju u trideset do tristo sekundi zbilja nastanu u tristo sekundi. Sve se složi nekako dok sviramo, svatko da nešto svoje, ljudi su puni hvalospjeva za to i eto. To je onaj kanal o kojem sam pričao, ako dođe dođe, ako razmišljaš ne bude dobro. Previše mozga. malo glazbe, minimalno mozga, puno glazbe.

Planirate li raditi drugi album?
Drito: Gotov je. Radi se o dva albuma, jedan na hrvatskom i jedan na engleskom, to je album s obradama. Nakon tog albuma ide drugi autorski album na engleskom.
Seb: Sve te pjesme mi već imamo samo ih treba snimiti.
Nikola: Imamo hrpu materijala, radimo i Stjepan i ja, zbilja ga se nakupilo samo to treba snimiti. Mi nemamo problem sa stvaranjem i idejama kao većina drugih bendova, naš je problem snimiti i donijeti to do većeg dijela publike, zanima li ih ili ne.

Svi ste multiinstrumentalisti. Odakle zainteresiranost za instrumente?
Nikola: Mislim da se radi o fokusu. Nitko od nas nema dovoljno fokusa da ostane na jednom instrumentu! (smijeh)
Drito: Mislim, ja sam počeo svirati gitaru, a onda kad sam osnovao svoj prvi bend, i kad smo došli na probu, sjeo sam za bubanj i mogao sam ga svirati odmah. I tak sam počeo biti bubnjar. Bratić mi je svirao klavir pa sam tako i ja išao kroz to s njim, bas sam počeo svirati jer nam je trebao basist, a Nikola i ja se kužimo harmonijski. Želiš istraživati jednostavno. Mi ne sviramo te instrumente najbolje.
Nikola: Ja imam zapravo diplomu da znam svirati kontrabas! Piše službeni pečat Republike Hrvatske i u radnoj knjižici mi piše da sam glazbenik-kontrabasist. Molit ću fino!
Drito: Ali ti ne sviraš kontrabas!
Seb: Ja imam svjedodžbu da znam svirati violinu ali je ne znam svirati!

Sebastijane, ti sviraš 11 instrumenata. Zašto od svih njih sviraš bas?
Seb: Zato što je najlakše! (smijeh)
Drito: On je basist kužiš, g-c-g-c! (smijeh)
Nikola: Gle, ima četiri do pet žica. Ima dvadeset i dva polja od kojih iskorištava maksimalno petnaestak i svira jedan ton at a time!
Seb: Nikad nemaš ono akord na basu.
Nikola: Ne moraš pamtiti hvat, jedan prstić malo gore i malo dolje i super!
Seb: Možeš piti i svejedno dobro svirati!

Vaš zadnji veći koncert je bio s Općom opasnosti u Boogaloou. Kako to da ste bili predgrupa Općoj opasnosti?
Nikola: Došao je naš menadžer i pitao hoćemo li svirati na velikom stageu s Općom opasnosti za dvije tisuće ljudi za xy tisuća kuna i što misliš da smo odgovorili? Rekli smo da hoćemo!
Drito: Veliki stage i super zvuk, i još novci, tako da eto.
Seb: I puno pive u backstageu! (smijeh)
Nikola: Mi smo u tridesetima. Kad neko vrijeme živiš solo, neko vrijeme pereš svoje suđe i veš, kad zarađuješ za svoju hranu i režije, i kad već neko vrijeme imaš dovoljno godina da shvatiš da je taj cijeli ego trip s tim ‘ja znam napisati pjesmu’ totalni ćorak. Perspektiva se mijenja.

Nikola, kako to da si se našao u Radio Luksemburgu?
Pozvao me Skansi nakon nekoliko mjeseci snimanja dema i rekao da sam u bendu! I tak sam ja u bendu!
Drito: Njega su prevarili! (smijeh) Pozvao ga je Skansi hoće li snimiti neki demo, i eto to je album sad. Pozvali su ga, on je pročitao tekst u mikrofon jer fakat zna pjevati. Stisnuli su rec da frajer ne vidi i to je to!

Seb, a kako to da ti sviraš sa Žanamari?
Nikola: I mi svi skupa s Lanom Jurčević i Lukom Nižetićem! Ako se već kompromitiramo idemo do kraja! (smijeh)
Drito: Prvi bend ikad koji je Žanamari imala smo joj napravili Nikola i ja! (smijeh) To je trajalo kraće vrijeme, jer smo svi imali svoje obaveze i novi Sane je bio tek u povojima, pa nismo imali vremena ni koncentracije za sudjelovati u više projekata, pa nismo mogli održavati sve. Onda smo se upoznali svi skupa, i kad je opet slagala bend zvala je Seba jer joj se dopala njegova energija na stageu i pristup glazbi.
Seb: Mene je Žana pitala hoću li svirati u bendu. Sviram s Lanom, i Žana je pop pjevačica, pa ok. Onda kad sam počeo svirati s njom, shvatio sam da to što ona radi, da to nije još jedna pop spika, počela je raditi tu jednu rock glazbu koju voli, taj jedan autorski bend, i ja vjerujem u to, u tome sam sa srcem.
Drito: Da, zapravo je to Sebovo sa Žanom prilično drugačija situacija od ove s Lanom i Lukom, jer oni briju na full autorske materijale i kompletno bendovski pristup. U svakom slučaju, ak se mene pita, super stvar.

Drito, imaš zbilja puno solo-materijala, pjesme tipa “Circles”, “Travel” i ostale. Planiraš li izdati solo album?
Planiram. Trenutno se snima na hrvatskom, i bit će zajebancija, taj album je većinom zajebancija.

Trenutno je aktualna vaša obrada Adele “Someone Like You”. Planirate li za nju snimiti spot?
Nikola: Pa imamo spot, eno ga na YouTubeu! (smijeh)

Puno svirate live. Koncentrirate li se više na live svirke ili na snimanje materijala?
Nikola: Teško balansiramo i jedno i drugo zbog raznih obaveza. Bilo bi krasno kada bismo imali samo Sane i kada bismo balansirali samo između Sanea, sviranja i snimanja, ali si nitko ne može dozvoliti da bacimo druge projekte u smeće, jer ne bismo preživjeli dva mjeseca.
Drito: Pravo prvenstva za gigove ima Sane, ali ako netko s kim sviramo ima dogovoren koncert tri mjeseca unaprijed, naš gig mora otpasti, moramo ga odbiti.

Kada je Lea Dekleva napravila s TBF-om pjesmu “Dogodila se ljubav” jedan od back vokala bio si i ti Nikola. Po nekim reakcijama kada je ta pjesma osvojila Porin, mnogi su bili nezadovoljni time što ti nisi dobio Porin, a ona i TBF jesu. Gdje je nastao problem?
Nikola: Odmah ću ti odgovoriti dvojako. S jedne strane me nisu potpisali, a s druge strane me Lea zvala da dođem na Porin i izvedem pjesmu s njima uživo. Taj dana sam imao bookiran gig, i iz već navedenih razloga nisam mogao odbiti, u tom trenutku nije bila opcija odbiti novce zarađene od giga iako je Porin velika reklama. Jednom kad bookiraš gig nema više povlačenja.

Za kraj, koji su vaši planovi za budućnost?
Nikola: Planiramo imati budućnost! (smijeh)
Drito: Radimo novi singl koji ljudi vole, radimo spot koji će ići u dvije verzije, jedna će biti svojevrsni nastavak na “Mi” a drugi će biti clean verzija. Radi se o pjesmi “Ostani” koja je komercijalno najjača stvar na albumu.
Nikola: “Ostani” je jedina pjesma koja ima dodirnih točaka s takozvanim ‘narodom’, jer smatramo više narodom naš krug poznanika, a i one ljude koji nas slušaju i prate.
Drito: I naravno, ideja da s albumom obrada koji planiramo snimiti odemo u Berlin. Planiramo raditi dvanaest videosongova na YouTubeu i s time otići u Berlin, i naravno i dalje se baviti glazbom. I za kraj svim fanovima želimo čestitati Božić i poručiti im da dođu na naše koncerte i uživaju!

Razgovarao: Matej Devčić

0 Shares
Muziku podržava