Uvodi se naknada za kupljene ulaznice

9058

Najpoznatiji i najveći distributer ulaznica u Hrvatskoj – Eventim, od ponedjeljka 3. travnja uvodi naknadu za obradu narudžbe u sustavu kupnje i distribucije ulaznica za koncerte i druga događanja u svojoj ponudi.

Naknada za obradu narudžbe iznosit će 10 kuna, a predstavlja pokriće nužnih administrativnih i materijalnih troškova, troškova bankovnih transakcija te ostalih operativnih troškova.

Naknada za obradu narudžbe ulaznica standardna je naknada u industriji distribucije ulaznica na svjetskoj razini te ne ovisi o broju kupljenih ulaznica već o pojedinoj kupnji, tj. prodajnom procesu.

U Eventimu naglašavaju kako nastoje osigurati najbolju moguću uslugu i ponudu za kupce zbog čega im rastu i operativni troškovi.

Muziku podržava

“Još kalkuliramo tako da naši korisnici naknadu ne osjete značajno te da ista bude u skladu s uslugama koje dobivaju” kazao je direktor Eventima, Damir Vranić, te ističe kako naknadu uvode među zadnjima na tržištu, potaknuti trendom smanjenja prodajne provizije na ulaznice, povećanim zahtjevima za sigurnost online kupovine te potrebom da svoju uslugu održe na najvišoj mogućoj razini.

“U inozemstvu već postoji praksa naplate operativnih troškova, a ona ovisi o mnogo čimbenika. Naknada za obradu narudžbe ulaznica razlikuje se od zemlje do zemlje te se svaka tvrtka mora prilagoditi specifičnostima tržišta.

Eventim također pokriva široki raspon događaja u inozemstvu pa korisnici njihovih usluga ne moraju platiti međunarodnu poštarinu, troškove međunarodnih bankovnih transakcija i dodatne troškove za kupnju ulaznica za događaje u inozemstvu” zaključio je Vranić.

0 Shares
Muziku podržava