Tvoje mišljenje može oblikovati svijet!

1049

Sudjeluj u izvornim projektima istraživanja tržišta i odgovorima doprinesi odlukama koje donose vodeće domaće i internacionalne tvrtke. Budi prvi koji će znati koji će novi okus čokolade biti lansiran, kako izgleda najnovija reklama za pivo ili koja marka će promijeniti izgled svog pakiranja – registriraj se i utječi na to! Jesmo rekli da ćeš time malo i zaraditi?

b>Utječi na poboljšanja!
Možeš preporučiti novi proizvod ili poboljšanja postojećih proizvoda, kritizirati ili predlagati i biti ukorak s najnovijim događanjima u industriji. Neka od tipičnih istraživanja su test reklame, test novog dizajna ambalaže nekog proizvoda, zadovoljstvo potrošača, ocjena sviđanja novog proizvoda na tržištu itd.
Učlanjenje je besplatno!
Za registraciju, sve što trebaš učiniti je ispuniti registracijski upitnik, nakon toga će te zvati iz GfK – Centra za istraživanje tržišta da sudjeluješ u različitim istraživanjima. Garantirana ti je 100% anonimnost. Za registraciju klikni ovdje.
Zašto postati član?
Prednosti članstva u GfK Online poolu:
Budi na izvoru informacija: Sudjelovanjem u projektima istraživanja tržišta imat ćeš pristup novostima o razvoju različitih proizvoda, a tvojim mišljenjem ćeš imati priliku i sukreirati nove proizvode.
Zaradi novac: Sudjelovanjem sakupljate bodove koji se pretvaraju u novac.
Reci što misliš: Možeš izraziti svoje mišljenje, dati svoj ‘potrošački’ glas, a u nekim slučajevima možeš i usporediti svoje mišljenje s drugim potrošačima.
Bez obaveza: Svoje članstvo možeš prekinuti u bilo kojem trenutku, po tvojoj želji, svi tvoji osobni podaci bit će odmah izbrisani i više te se neće kontaktirati.
Kako zaraditi novac sudjelovanjem u istraživanjima?
Tvoje sudjelovanje u istraživanjima nagrađuje se bodovima, koji se pretvaraju u novac kada sakupite 100 bodova, što je vrijednost od 100 kuna.
Zanimljivosti prikupljene u jednom dosadašnjem istraživanju…
Prema podacima iz kompleksnog istraživanja javnog mnijenja GfK Planet Teenager na reprezentativnom uzorku stanovnika Hrvatske u dobi od 11 do 24 godine (n=1500) provedenom metodom osobne ankete u domaćinstvima tijekom svibnja 2006., mladi u dobi 20-24 godine danas najradije biraju zanimanja informatičara ili ekonomiste. Prijateljstvo, zdravlje i ljubav su im najvažnije životne vrijednosti.

Gotovo svi mladi vole slušati glazbu – najčešće ju slušaju u automobilu (oni u dobi 20-24 godine) ili u kući u različitim situacijama. Kao način slušanja glazbe najvećim dijelom koriste ili radio ili čitač CD-a.

Tek mali dio ispitanih mladih osoba svira neki muzički instrument (cca 10%), ali ih zato znatno veći broj posjećuje pop (35%) i rock (39%) koncerte.

0 Shares
Muziku podržava