Sony priznao poraz s ‘On Air On Sale’

    551

    Diskografska kuća Sony priznala je kako strategija ‘On Air On Sale‘ ne funkcionira, pa će morati promijeniti dosadašnji pristup.

    Početkom ove godine, Sony i Universal predstavili su strategiju ‘On Air On Sale’ kako bi istovremeno doskočili piratima, ali i zadovoljili apetite slušatelja. Ideja je bila objavljivati singlove istoga dana kada bi se oni prvi puta zavrtjeli na radiju, no Sony sada priznaje kako ova taktika nije uspješna kako su očekivali da će biti.

    Dok će Sony sada svako izdanje gledati zasebno, čelni ljudi Universala izrazili su žaljenje ovakvim raspletom kazavši kako je ‘On Air On Sale’ bio osuđen na propast jer ga nisu prihvatile sve glazbene kuće: “Uskratiti slušateljima mogućnost kupnje pjesme koju upravo čuju znači onemogućiti im pristup tržištu. Projekt je propao jer nije bio obvezatan za sve.” kazao je jedan od glavnih menadžera Universala, Jon Webster.

    0 Shares
    Muziku podržava