Snoop Dogg odgovara na kritike Samuel L. Jacksona

1473

Na javne istupe slavnog holivudskog glumca Samuela L. Jacksona o rapperima glumcima u Hollywoodskim blockbusterima, odgovorio je, za sada, samo kontroverzni pjevač, a povremeno i glumac Snoop Dogg. Da li je u pitanju ljubomora zbog sve većeg pojavljivanja opasnih rappera u filmovima, ili ga je jednostavno strah za vlastiti posao. Vjerovatno je samo da je Samuel L. Jackson uspio uvrijediti i povrijediti tašti hip-hop svijet.

Odgovor Snoop Dogga možda nije bio tako žestok kao što se moglo očekivati, ali vjerovatno na tome neće stati prepucavanje na relaciji glumci-pjevači. Zapravo, sigurno je samo jedno – crni rapperi (a i bijeli, jer Eminem upravo završava svoj prvi film) neće prestati glumiti u filmovima. Snoop Dogg glatko je odbio sve tvrdnje holivudske zvijezde, da hip-hop zvijezde zagušuju školovane glumce i da su im velika prijetnja.

U razgovoru za jednu radio stanicu, Snoop kaže: “Rapperi unose više okusa, mirisa i duha u filmove, nego ostali ‘obični’ glumci, svijet hip-hop je pun karakternih likova, pun okusa. Svijet filma to, definitvno, treba. I na nama je da se samo složimo, te sjednemo za stol i dogovorimo.” Snoop, koji je rođen u Long Beachu u blizini Hollywooda, tvrdi da rapperi zaslužuju svoje mjesto u filmskoj industriji, unatoč Jacksonovim tvrdnjama da su hip-hop zvijezde prijetnja kako glumačkim poslovima, tako i sigurnosti u filmskoj industriji snova.

Snoop Dogg nedavno se vratio iz Velike Britanije gdje je promovirao svoj novi film ‘the Wash’, u kojemu glumi zajedno sa rap mogulom Dr.Dreom i DJ Poohom. Film je remake filma ‘Car Wash’ velikog crnog komičara Richarda Priora. U Europi je film pobrao loše ocjene kritike.