Ovaj put Počeši se s razlogom

1368

Klinički bolnički centar Zagreb i Ožujsko pivo predstavili su zajedničku
kampanju za rano otkrivanje raka tesitisa pod nazivom – Počeši se s
razlogom
.

Glavni je cilj kampanje podizanje svijesti i edukacija
muškaraca s naglaskom na važnost redovitog samopregleda
s ciljem ranog
otkrivanja raka testisa.

Rak testisa je najčešći tumor muškaraca mlađe životne dobi te da se posljednjih 40 godina bilježi udvostručenje pojavnosti tumora testis. Prema posljednjim podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo, broj novooboljelih od raka testisa 2013. godine u RH bio je 181, s najvećom učestalosti između 30. i 34. godine života. Rak testis se ne može prevenirati. Redoviti pregledi nužni su za rano otkrivanje i uspješnije liječenje. Dobra je vijest da je, iako zloćudan, ako se otkrije u ranoj fazi, rak testisa izlječiv u više od 95% slučajeva. Nužno je napomenuti ako ste u mladosti imali operaciju spuštanja testisa, pripadate rizičnoj skupini koja može oboljeti od raka testis.

Kampanju prati i televizijski spot u kojem sudjeluju Neno Belan, Zlatko Horvat, Marko Tolja, Dinko Appelt, Ivan Vukušić, Dalibor Matanić, Darijo Srna i dr.

Muziku podržava

U sklopu kampanje pokrenuta je internetska stranica www.pocesisrazlogom.com kao glavni izvor infprmacija o samopregledu testis i raku testisa i savjetovalište koje je otvoreno za upite svaki četvrtak od 13 do 15 sati na broju telefona 01-2388-112.

Sanacijskom upravitelju profesoru Ćorušiću uručena je i vrijednu donacija Ožujskog piva od pola milijuna kuna kojom će se opremiti Referentni centar MiZ-a RH za liječenje tumora testisa i ekstragonadalnih germinativnih tumora, koji djeluje pri Odjelu za urogenitalne tumore Klinike za onkologiju KBC–a Zagreb, s ciljem poboljšanja uvjeta rada i brige o pacijentima na odjelu.

0 Shares
Muziku podržava