Nova izdanja iz Rocco & partner

3167

Nova glazbena etiketa Rocco & partner, čije je osnovno usmjerenje Art izdanja, ovaj tjedan će u prodaju pustiti dva nova izdanja iz svoje kolekcije, radi se od izdanja “Harfa” u izvedbi Mirjam Lučev Debanić i “World Music Piano” u izvedbi Ratka Vojtek (klavir) i Boris Beštaka (udaraljke), a projekt je realiziran u suradnji s Hrvatskom glazbenom mladeži.

Mirjam Lučev Debanić rođena je u Splitu 1972. Diplomirala je 1993. godine na Muzičkoj akademiji u Zagrebu u klasi prof. Rude Ravnik-Kosi s odličnim uspjehom. Iste godine postala je solistica Zagrebačke filharmonije. Pohađala je majstorski tečaj kod prof. Isabelle Moretti u Francuskoj, te se usavršavala kod prof. Patrizie Tassini u Italiji. Surađuje s razlićitim komornim sastavima, s vodečim hrvatskim i inozemnim umjetnicima kao što su Pierre Yves Artaud, Darko Petrinjak, Ana Domančić-Krstulović i drugi, a sa flautisticom Renatom Penezić oformila je duo Penezić – Lučev. Ovaj duo je 1997. godine dobio diplomu na natjecanju Darko Lukić.

Izbor djela za ovaj CD harfistice Mirjam Lučev Debanić sadrži upravo neka od ključnih djela francuske harfističke literature 19. i 20. stoljeća, kao i djelo hrvatskog skladatelja Tomislava Uhlika, od kojih su Tri preludija napisana upravo za Mirjam Lučev. (Višnja Požgaj)

Muziku podržava

“Želim Vam Čestitati na ovom CD-u. Stvorili ste glazbu kao prava profesionalka, mislim uvažavajući skladatelja s vrlo dobrim umjetničkim osjećajem, što nije čest slučaj!…” (Isabelle Moretti, harfistica – Profesorica na Visokom Nacionalnom Glazbenom Konzervatoriju u Parizu)

Ratko Vojtek u punom je smislu riječi multiinstrumentalist, no ipak najpoznatiji kao klarinetist i bas-klarinetist, diplomirao i magistrirao na Muzičkoj akademiji u Zagrebu, te na Konzervatoriju Sweelinck u Amsterdamu, a danas je stalni solist na bas-klarinetu u Zagrebačkoj filharmoniji, te prvi klarinetist u Hrvatskom komornom orkestru. Glazbena ga je znatiželja nagnala da se okuša u najrazličitijim žanrovima, pa se u svojoj bogatoj solističkoj karijeri s jednakom ozbiljnošću bavio ranom glazbom, kao i suvremenim glazbenim trendovima (Muzički Biennale Zagreb), a privlače ga i jazz, world music i new age.

“Pijanist Ratko Vojtek (…) , u najboljoj europskoj tradiciji, upija utjecaje iz tako mnogo izvora (….) Njegova svirka bučna je i žestoka, a ipak precizna… Njegove interpretacije odlikuju se stvaralačkom energijom Eddieja Palmierija i rapsodičnom toplinom i invencijom Keitha Jarretta.” (Mark Keresman u “Jazz at a Glance”, na Internetu; Volume 105)

Boris Beštak je karijeru započeo u klasičnom blues sastavu Blues Band Podroom kasnih ’70-tih, a potom je bio član brojnih rock i jazz ansambala u širokom stilskom rasponu od dixilanda, preko swinga i bopa, do latino-rocka i fusiona. Danas vodi sastav Sakamoto Chang (acid jazz-funk).

“Vojtek je osmislio osebujan obrazac koji donosi urbani pristup. U fascinantnom spoju klavira i udaraljki što postaju jednim glazbalom, otvorene, životne i optimistične izvedbe koje isijavaju pozitivnim vibracijama, donose zanimljive ritmičke obrasce koji će vas pokrenuti, zaljuljati.” (Davor Hrvoj)

0 Shares
Muziku podržava