Društvena mreža Twitter, osnovana 2006., koristila je svoj globalno prepoznatljivi logo više od dvadeset godina, a sada je za plavu ptičicu došlo vrijeme da odleti. Novi vlasnik Twittera, Elon Musk, promijenio je ime i logo mreže u “X”, slovo po kojem je on sam prepoznatljiv.

Musk je svoje planove objavio rano u nedjelju. “Ako večeras bude objavljen dovoljno dobar X logo, sutra ćemo ga objaviti širom svijeta”, napisao je na svom Twitter profilu. Do ponedjeljka ujutro po američkom vremenu, tweetao je da X.com sada vodi na Twitter.com, a sada je i logo službeno promijenjen.

Ovo nije prvi Muskov X.com – tako se u svojim počecima zvao PayPal. Isto slovo nalazi se i u njegovim tvrtkama SpaceX i xAI, tu je i Teslin Model X, a i sam Twitter prešao je s Twittera, Inc. na X Corp. u travnju. Čovjek je toliko opsjednut slovom da je čak i jednog od sinova, onog kojeg ima s Grimes (i valjda s jedinom ženom koja bi se s tim imenomn složila) nazvao X AE A-XII.

Musk je posljednjih mjeseci opetovano upozoravao da je Twitter, suočen s velikim gubicima prihoda od oglašavanja, na rubu bankrota. Jedan od najbogatijih ljudi na svijetu u listopadu prošle godine kupio je Twitter za 44 milijarde dolara, a odmah nakon kupnje uslijedila su masovna otpuštanja, sporovi oko milijuna dolara koji se navodno duguju za otpremnine i Muskova napomena zaposlenicima da bi ostanak u tvrtki značio “dugo radno vrijeme visokog intenziteta”. Njegova je nova politika dovela do toga da organizacije poput Anti Defamation League, Free Press i GLAAD vrše pritisak na robne marke oko oglašavanja na Twitteru.

Dodatni pritisak dolazi i od strane Mete koja je nedavno pokrenula novu platformu Threads, koja je premašila je 100 milijuna prijava samo u prvom tjednu. Twitter je, prije nego što ga je Musk kupio u listopadu 2022. za 44 milijarde dolara, imao 238 milijuna aktivnih korisnika.

0 Shares
Muziku podržava