Prošlog vikenda održalo se finale ovogodišnje Eurovizije, u kojem je prvi put nakon šest godina sudjelovao i hrvatski predstavnik, riječki bend Let 3, čija je “Mama ŠČ!” odmah nakon objave među fanovima tog natjecanja izazvala brojne reakcije diljem Europe, a i šire. Popularnost pjesme je do finala samo rasla, što je vidljivo prema broju pregleda i slušanja koja ta pjesma ima na streaming servisima, posjećenosti njihovih predeurovizijskih nastupa, te na kraju i glasovima publike u finalu koji su letovce doveli do 13. mjesta.

Tjedan dana nakon Eurovizije, brojne pjesme postale su viralne, a među njima i “Mama ŠČ”. Na Viral 50 ljestvici Spotifyja, Let 3 trenutno je na 14. mjestu. Od predstavnika s Eurovizije koji su se na istoj našli, na višem su mjestu od Leta 3 samo natjecatelji iz Finske, Švedske, Slovenije, Austrije i Belgije.

“Cha Cha Cha” s kojom je nastupao Finac Kaarija, a koji je prema mnogim gledateljima trebao biti ovogodišnji pobjednik, na prvom je mjestu, a slijedi ga sada dvostruka pobjednica Loreen sa “Tattoo”, ali čija je pjesma na trećem mjestu ljestvice. Slovenci Joker Out i njihova “Carpe Diem” na četvrtom su mjestu. Austrija, koju su predstavljali Teya i Salena s pjesmom “Who the Hell Is Edgar” su deveti, a predstavnik Belgije, Gustaph i njegova “Because of You” su 11.

Muziku podržava

Jedan od favorita na kladionicama, norveška predstavnica Alessandra je na 17. mjestu, a mladi srpski predstavnik Luke Black na 24. je mjestu. Osim njih, Let 3 iza sebe na ljestvici je ostavio i Australiju, Češku, Francusku, Izrael, Njemačku, Cipar, Švicarsku, Moldaviju, Poljsku, Češku, Estoniju, Armeniju i Ukrajinu.

“Mama” ŠČ” se osim ove globalne ljestvice, našla i na nekoliko drugih “Viral” ljestvica za pojedinačne države, a zanimljivo je i da je u Švedskoj najslušanija – finska pjesma.

0 Shares
Muziku podržava