U utorak, 21. studenog, u KD Vatroslava Lisinskog, zagrebačkoj se publici predstavio poznati pijanist Melvyn Tan. Program koji je Tan izabrao za ovu prigodu obuhvatio je stilska razdoblja od baroka, preko romantizma pa sve do prijelaza s devetnaestog na dvadeseto stoljeće.
U prvom dijelu koncerta izveo je četiri barokne sonate Domenica Scarlattija iz njegova madridskog skladateljskog razdoblja kao i četiri skladbe iz ciklusa “Iberia” Isaaca Albéniza, skladanih pred kraj autorova života.
Izrazito virtuozno pisane, Scarlattijeve sonate kreću se u rasponu od ‘dvorske suzdržanosti pa sve do nesputane živosti, čak i agresivnosti’, što je Tan nadasve uspješno dočarao. Uvjerljivo je i zavidnom lakoćom doskočio svim Scarlattijevim ekscentričnim postupcima poput nepravilnih fraza ili iznenadnim i neobičnim modulacijama.
Sigurno i zanimljivo izveo je Tan i Lisztovski virtuozne Albénizove skladbe, pisane impresionističkim harmonijskim slogom i prožete elementima španjolskog folklora.
Drugi je dio koncerta bio posvećen četverostavačnoj Schubertovoj Sonati u B-duru, jednoj od tri posljednje skladateljeve sonate pisane za glasovir. Muzikalno i nenemetljivo, Melvyin Tan je ovu sonatu izveo s izuzetnim osjećajem za Schubertovu liričnost, potpuno stavljajući u drugi plan svoj virtuozitet da bi usmjerio slušatelja isključivo na samo djelo.
Naposlijetku je zahvalnu i zadovoljnu publiku nagradio i prikladnim Mozartovim dodatkom.