Rock spektakl The Show Must Go On ispao ‘must be’ kulturni događaj

    5927

    Queen Show, The Show Must Go On – The Bohemians

    160Kn – 210Kn
    Datum i vrijeme: Petak, 18.11.2016. @ 20:15
    Mjesto održavanja: Boćarski dom Zagreb , Prisavlje 2

    Nije prošlo ni tjedan dana od nastupa Brit Floyda u Boćarskom domu, a već nam se pružila prilika nazočiti još jednom sličnom događaju, coverrock spektaklu u orkestraciji međunarodno priznate The Queen tribute grupe The Bohemians i simfonijskog orkestra iz Poljske, vođenog dirigentom Piotrom Oleksiakom, te mini zborom i sopranisticom Lynelle Jonsson iz New Yorka.

    Događaj je sličan prethodnom po tipu izvođenja, s time da problema s nedostatkom energije nije bilo ni u izvođača ni u publike.

    Publika je gotovo dupkom popunila dvoranu, malo je komotnije bilo stajati jedino s njezine lijeve strane uz šankove. Generacijski raspon bio je širok, bilo je puno djece s roditeljima, tako da se odabir petka navečer za ovaj spektakl pokazalo promućurnom idejom organizatora. Nastup je počeo kako je i planirano, a svirka je trajala dva i pol sata s jednom pauzom.

    U koncert nas je uveo simfonijski orkestar pitajući nas “Who Wants to Live Forever” dajući nam mogućnost da na njega odgovorimo mislima ili se jednostavno uljuljkamo u to provokativno instrumentalno otkrivanje. Nakon njihovog uvoda na pozornicu su izašli i The Bohemians sa žestokom “I Want It All” i odmah izazvali oduševljenje publike.

    Na “Breakthru” publikea je već pjevala s izvođačima. Zajedničko pjevanje nastavilo se i s “Another One Bites the Dust” i s “Don’t Stop Me Now” čije je stihove počela ranije pjevati nego pjevač Rob. On je često tijekom koncerta komunicirao s publikom, predstavljao orkestar, članove benda. A gestikulaciju, energiju i scenski nastup Freddiea Mercurya skinuo je odlično. Za “Somebody to Love” publiku je pretvorio u ritamski instrument i na kraju pjesme samodovoljno sjeo na klavirske tipke.

    Manje hitoidne pjesme poput “Seaside Rendezvous”, koja je odlična za orkestarsku izvedbu pa je stoga i na set-listi, publika je konzumirala plesom i nagradila pljeskom. “Dreamer’s Ball” je u njihovoj izvedbi zvučala rockerskije, snažnije i provokativnije nego je poznata u originalnoj izvedbi. “Under Preasure” bi uistinu bolje bilo ne izvoditi bez dodatnog jakog vokala i pitanje je tko će ikada nadjačati originalni zapis.

    “Crazy Little Thing Called Love” donijela nam je verziju u kojoj smo mogli uživati u pamtljivoj i razigranoj orkestralnoj dionici s efektnim puhačkim podcrtavanjem završetka melodijskih dijelova pjesme. Ona je izazvala plesnu euforiju i oduševljeni pljesak te ujedno obilježila i završetak prvog dijela koncerta.

    Nastavak je slijedio s brzom i snažnom izvedbom “One Vision”. Potom je “A Kind Of Magic” pokrenula glasove publike. To se nastavilo s “I Want To Break Free” gdje je publika sama pjevala i sve je izgledalo poput poznatih situacija s koncerata Miše Kovača. Bilo je jako zabavno vidjeti djecu koja pjevala stihove sa sigurnošću kao pravi mali budući pjevači.

    Muziku podržava

    Slijedile su sporije “The Show Must Go On”, gdje je pjevač u jednom trenutku pobrkao stihove i “The Great Pretender” koje su malčice smirile energiju koja se širila prostorom, da bi izvedba “Barcelone” donijela vrhunac glazbenog užitka večeri u duetu s Lynelle Jonsson. Nastup nije prošao ni bez “Bohemian Rhapsody” ni “Radio Ga Ga”, a za bis su složili “We Will Rock You” i “We Are The Champions”.

    Rock spektakl “The Show Must Go On” kojim je obilježena 25. obljetnice smrti Freddiea Mercurya generalno glazbeno gledajući imao je prvi slabiji i drugi bolji dio. U prvom dijelu vidljiva su bila usklađivanja izvedbi i manji problemi s glavnim vokalom. U drugom dijelu sve se odvijalo za razinu više. Gledano s aspekta spektakla, očekivanja su ispunjena kroz scensku izvedbu i komunikaciju queenovskog naslijeđa svih članova benda i kroz performans članova orkestra i mini zbora. Zvuk je onakav kakav je u Boćarskom domu, nije idealan i na to se unaprijed mora računati. Također je s tog aspekta daleko je bolje biti u donjim dijelovima dvorane nego na galeriji.

    No, publika je došla po porciju legendarnih queenovskih izvedbi i dobila ih je kako i treba s odličnom izmjenom energije koju karakteriziraju dobri koncerti. Iako tribute band, The Bohemians su Zagrebu priuštili odličan kulturni događaj, a publika je to znala prepoznati, što je bilo vidljivo u njezinoj strukturi, naime roditelji nisu željeli propustiti priliku da djecu upoznaju s klasicima rock glazbe.

    0 Shares
    Muziku podržava