5. Mud & Snow
    6. Foreign Flags
    7. Boomslang
    8. Two Young
    9. King Llama
    10. Push

Sve je jasnije da su The Orange Strips u sve dubljem zimskom snu, budući da se ne javljanju godinama. Ipak, tu je njihov Valdet da upotpuni rupu sa svojim solo projektom Trees of Maine koji je nedavno izdao i svoj drugi studijski album.

S ovim projektom ozbiljnije smo se mogli upoznati prije tri godine kad je izdan prvijenac “False Dawns”, a u međuvremenu je bio još i EP “Mountains” čime jasno vidimo da Valdet neizmjerno želi raditi novu glazbu. “Twin Cities” je svakako potvrda toga i njegovog neizmjernog talenta jer je album ponovno vrlo zanimljiv i dojmljiv, pravi moderan indie pop.

Slobodno mogu reći da je “Twin Cities” logični nastavak na “False Dawns” u kojem se Valdet dodatno opustio i pustio mašti na volji. Glazbene kulise su životopisnije, bogatije i zaraznije. Već od samog početka albuma krene neko letargično raspoloženje koje te nosi tijekom cijelih 38 minuta.

Valdetov vokal smo upoznali već davno, te mogu reći da je vrlo specifičan. Takvu boju glasa mnogi pjevači ne bi znali kako koristiti, dok Valder upravo to pretvara u jednu od svojih najvećih vrlina. Sanjivost melodija idealno se poklapa sa sanjivosti njegovog vokala, pa postaje sasvim jasno da je upravo glas ono oko čega se sve ostalo nadograđuje.

Ta nadogradnja je svakako i dalje zaronjena duboko u indie glazbi ’80-ih, ali s mnogim modernim elektronskim trikovima koje samo pospješuju melodioznost pjesama. Tako dobivamo neki hibrid soft-electropopa i indieja što bi svakako moglo zadovoljiti stariju ‘Strips generaciju’, ali i neke nove fanove koji ovih trenutaka traže nešto novo i zanimljivo.

Deset novih pjesama čine vrlo dobru cjelinu koja će vas držati okovana tijekom cijelog svojeg trajanja. Osobno, baš mi paše taj zvuk i uživam slušajući ga. S obzirom da se na ovom albumu još više približio zvuku matičnog benda, možda je to neka naznaka da bi Trees of Maine mogli u potpunosti zamjeniti matičan bend, ako će i dalje biti u hibernaciji bez naznaka oživljavanja. Ako dođe to toga, mislim da je baza odlično napravljenja jer ova dva albuma i EP imaju dovoljno dobrog materijala da se to isfura na pravi način, posebno “Twin Cities” koji svakako spada u vrh ovogodišnje domaće produkcije.