5. U bojama
    6. Na rubu maha
    7. Osim kad ne
    8. Prebrzo
    9. Jurim
    10. Opet radim na beat

Iako postoje tek nepune dvije godine, Tate Romanova je već poprilično skrenula pažnju na sebe, pa ne treba čuditi da je čak i naš najveći diskograf bacio oko na njih, te potpisao s njima i objavio njihov album prvijenac “Iz razloga”.

Bend se sastoji od kombinacije iskusnih članova koji su svirali u mnogim poznatim bendovima, te mladih snaga kojima je Tate Romanova prvi pravi iskorak u glazbene vode. Tu se nekako najviše snašla frontmenica Sara Andrić koja je jednostavno izdominirala svojim glasovnim mogućnostima, pa zato i neke slabije pjesme s njenim vokalom zvuče mnogo bolje.

Hrpa singlova je objavljena prije albuma, pa su mnoge stvari već dobro poznate. Tate Romanova gaje jedan melodičan pop rock zvuk kakvog radio postaje i njihovi urednici vole, pa njihov uspjeh ne bi trebao biti upitan. Ima tu hrpa materijala koji se može vrlo efektno iskoristiti.

Ako pričamo o nekim usporedbama s drugim domaćim bendovima, jasno da odmah u prvi plan pada na pamet hrpa bendova sa ženskim pjevačicama, od kojih bi svakako izdvojio da su Tate Romanova na pola puta između Markiza i Bang Banga, a ima tu i milozvučnosti riječke Moskve s početka njihove karijere. Sve u svemu, reklamiraju se kao ‘drive-pop’ band, a kako zbog rada od kuće baš i ne putujem previše, nisam taj ‘drive’ mogao osjetiti u praksi.

Uvodna “Na radiju” je u neku ruku čudna, ali u nekom momentu i odlična. Ima odličnu bombastičnu i mračnu atmosferu koja baš nosi pjesmu kao što su nekad to znali raditi Flare, ali tekst pjesme je grozan jer su ubačene mnoge besmislene rime u kojima se miješa engleski i hrvatski jezik… U konačnici, zaključak je da je dobro što pjesma traje kraće od dvije minute.

Već sa sljedećom “Iz razloga” dolazimo do glavnog aduta, a to je već spomenuta Sara. Ovu baladu je iznijela vrhunski, a kako vrijeme odmiče, ta njezina snaga sve više i više izlazi na površinu. Sljedeća “Nakon” je upravo takva pjesma u kojoj najviše do izražaja dolazi Sarina interpretacija…

I sad, mogao bi u detalje opisivati svaku od pjesama, ali bih se vjerojatno previše ponavljao. Glazbeni dio je zanimljiv, zarazni pop rock kojeg bi uvijek voljeli čuti kao pozadinsku glazbu dok nešto radite, jer vas neće previše dekoncentrirati u onome što primarno radite. Vokalni dio jest ono što izdiže ovaj bend i album od prosjeka, jer su u tom dijelu vrhunski. Sve u svemu, lijepi album.