Snoop Dogg se vratio u žižu. Početkom tjedna mu je najavljen nastup na najgledanijem događaju uopće – Super Bowlu, a danas je u centru pažnje preuzimanjem čuvenog rap labela Death Row Records, izdavačku kuću koja je i objavila njegova prva dva albuma “Doggystyle” 1993. i “Tha Doggfather” 1996. Death Row su osnovali ranih 90-ih Dr. Dre, Suge Knight, Dick Griffey i D.O.C.

“Uzbuđen sam i cijenim priiku da prisvojim ikonsku i kulturalno važnu izdavačku kuću Death Row Records koja ima neprocijenjivu vrijednost u budućnosti”, Snoop Dogg o preuzimanju.

“Dobar je osjećaj biti u vlasništvu izdavačke kuće čiji sam bio dio u početku svoje karijere, kad sam bio i jedan od osnivača. Ovo je iznimno važno vrijeme za mene. Htio bih se osobno zahvaliti timovima u Blackstoneu, MNRK i posebno Davidu Kestnbaumu, koji je surađivao sa mnom tijekom nekoliko mjeseci kako bi ovaj uzbudljiv pothvat postao stvarnost. Radujem se stvaranju novog izdanja Death Row Recordsa.”

Muziku podržava

Ova vijest je stigla prije samog Snoopovog nastupa na Super Bowlu u Los Angelesu na kojem su najavljeni Dr. Dre, Eminem, Kendrick Lamar i Mary J. Blige.

Kako je to i običaj, sve to je uvertira i najava za Snoopov album koji izlazi sutra, 11. veljače, a nosi ime “B.O.D.R.” (inicijale od Bacc. on Death Row).

Kako to ne bi bio samo još jedan album, Snoop će u partnerstvu s Gala Games objaviti “B.O.D.R.” na blockchainu kao ekskluzivnu NFT kutiju. “Glazbena industrija će se iznova mijenjati. Blockchain tehnologija ima snagu da sve promijeni u korist autora i obožavatelja, a mi ćemo biti u prvom redu s Gala Music.”

0 Shares
Muziku podržava