U tijeku priprema nove sezone akusticiranja, dobro je znati da nas možeš pratiti posvuda – od Rockmarka do Tunela, pa sve do popularnih društvenih mreža, na kojima kao i mi neprestano visiš.
Pa da krenemo redom. Nakon razmišljanja i promišljanja, zaključili smo da nam #zvučidobro zvuči baš dobro i da bi bilo u redu korisiti upravo taj hashtag kao službeni hashtag ove sezone Akustike.
Pa tako kada se nađeš u Rockmarku ili Tunelu na našem akusticiranju, ako imaš potrebu fotku ili video sa svirke podijeliti na svojim društvenim mrežama, ubaci i #zvučidobro, a mi ćemo biti jako sretni i vjerojatno i lajkati. A #zvučidobro što za novi # nismo potrošili milijune.
Novost je i da smo konačno upregnuli kreativu i na stvaranje službenog newslettera. Mailovi su opet in, a sve na jednom mjestu čekat će te u tvom inboxu. Naravno, ako se prijaviš. Nećemo biti dosadni, jednom tjedno je sasvim okej da ti se javimo.
Uz ove novitete, tu su i naše stalne društvene mreže – Facebook za lajkere te Twitter i Instagram za followere. Imamo i YouTube kanal, s video-materijalima akusticiranja, a pripremamo i neke dodatne novosti.
I šećer na kraju – a to je muzika.hr/akustika, naš digitalni dom od samih početaka.
@akustikasession | #zvučidobro:
Instagram | Facebook | Twitter | YouTube
—
[Ovaj projekt sufinancirao je HDS ZAMP iz fonda sredstava koje služba ZAMP
prikupi na ime prava na naknadu za prazne medije, a koja se sukladno
odredbi Zakona o autorskom pravu i srodnim pravima dodjeljuju temeljem
Natječaja HDS-a za potporu projekata s područja popularne glazbe.]