U suradnji s Weekend Media Festivalom, najvećim medijskim i marketing festivalom u ovom dijelu Europe, najčitaniji glazbeni portal u regiji Muzika.hr krenut će u odabir najboljih digitalnih glazbenih projekata u sklopu Muzika.biz natječaja.
Ovo je prvi put da se ovim prostorima radi natječaj koji je fokusiran isključivo na digitalne projekte koji imaju veze s glazbom.
Kako je već poznato, glazbena industrija uslijed digitalizacije i omogućenog piratstva prolazi kroz svojevrsnu tranziciju. Upravo se budućnost ove industrije vidi u njezinoj mogućnosti snalaženja kroz digitalni svijet. Kod nas ta je stavka poprilično zanemarena, stoga su ovakvi projekti i više nego dobrodošli kako bi se stvorila okolina koja bi pomogla pri revitalizaciji zamrle glazbene scene.
Inovacije su zaista potrebne, stoga smo odlučili – pozvati vas da prijavite na prvi Muzika.biz natječaj!
Prijavite se i predstavite ono što ste osmislili i napravili. Svaku prijavu ćemo pomno proučiti te ćemo odabrati tri najbolja projekta.
Bodovat će se inovativnost, jednostavnost korištenja, vizualni dojam i funkcionalnost. Smatrate li da posjedujete sve navedene stavke pošaljite prezentaciju projekta na info@muzika.hr do 14. rujna.
Uz opis i prezentaciju bitne su i ove informacije kod prijave:
Ime i prezime (osobe koja prijavljuje projekt)
Ime firme (ukoliko prijavljujete u ime firme)
Ime proizvoda/projekta
Website
Grad
Email
Broj mobitela
Svi projekti bit će predstavljeni na portalu Muzika.hr.
Nakon selekcije Muzika.hr žirija, tri najbolja projekta imat će priliku predstaviti se na Weekend Media Festivalu u Rovinju (20-23. rujna) pred mnogim profesionalcima, potencijalnim ulagačima, medijima te ostalim zainteresiranim stranama. Osim toga, finalisti će biti prijavljeni i na midemlab, natječaj u sklopu Midema, najveće glazbene konferencije na svijetu gdje su svoju sreću pronašli projekti poput: Last.fm, Grooveshark, Soundcloud, itd.
Sretno!