Hrvatski neo-konzervativizam vs. Marilyn Manson

3230

Iako je organizator koncerta Marilyn Manson – Udruga United dobila sve potrebne dozvole za održavanjem istoga u pulskoj Areni 22.8.2005., nedavno su u novinama, nakon pressice održane povodom Histria festivala osvanule ‘prijetnje’ i pokušaji ucjene njenog direktora Bashkima Shehua kako se Histria festival neće održati ako se odobri održavanje koncerta Marilyna Mansona, za čijim je istupom je reagirala i rovinjska udruga Oaza nizom netočnih navoda opravdavajući svoj ‘angažman i zabrinutost’ riječima kako “mnogi ne poznaju pozadinu i izuzetno štetno djelovanje Marilyn Mansona, te ga pozivaju ovdje”…

…karakterizirajući izvođača nizom pogrešnih i promašenih tvrdnji navodeći da “Marilyn Manson je pjevač izuzetno negativnih poruka… Kroz svoje pjesme, on veliča i poziva mlade na razna negativna ponašanja. Njegova glazba veliča drogu i njezino korištenje, te potiče djecu da je uzimaju. Njegove pjesme navode djecu i mlade na razna seksualna perverzna ponašanja i homoseksualnost, potiče omladinu na samoubojstvo, potiče ih na ubojstva – posebno ubojstva roditelja i bliže rodbine.

Ova glazba navodi na teška depresivna i agresivna stanja, uvodi djecu i mladež u okultno i opasno. Marilyn Manson je i sam vođa sotonske crkve pod nazivom ‘The Church Of Antichrist Superstar!. Ovakva muzika, koja je buntovna, nameće im najgore što postoji u ljudskom stvorenju. U izvješćima koja su pisana nakon njegovih koncerata, vidi se naglo povećanje uzimanja droge, kriminala, samoubojstava, ubistva, i općenito agresivnosti kod omladine. Ne samo da njegova glazba loše utječe na djecu, već se radi tih koncerata, tu sakupljaju i svi članovi sotonističkih crkava u krugu od 100-150 km i dalje, te i oni sami negativno utječu na omladinu” s potpisom Husak Bačac Eve.

Muziku podržava

Deplasirano je svakom razumnom čovjeku upućenom i zainteresiranom za globalnu glazbenu scenu i pop rock kulturu, te osnovna načela funkcioniranja slobode mišljenja, djelovanja i izražavanja, te demokracije opovrgavati iznesene ‘teze’ gospođe Husak tim više jer se u slučaju Marilyn Mansona radi prvenstveno o globalno priznatom i atraktivnom audio vizualnom izvođaču koji broji milijune prodanih primjeraka albuma. Njegovo lice krasi stotine naslovnica vodećih glazbenih i inih svjetskih magazina koje također čitaju milijuni mladih, i ne samo mladih, koji konzumiraju istu glazbu, ne ubijaju se potom, ne vrše ikakvo nasilje, ne ispoljavaju ikakvu agresivnost, ne prakticiraju sotonizam niti bilo koje oblike sektaštva i religijskih devijacija, ne uživaju droge, i bunt ne doživljavaju kao negativnost, već način izraza svojih osobnosti.

Radi se o izvođaču koji se iza maskiranih nastupa višekratno dokazao kao borac za individualnost, slobodu umjetničkog i inih izražavanja, što uostalom stoji kao jedno od osnovnih počela u temeljnim odredbama i temeljnim slobodama i pravima svakog iole naprednijeg Ustava razvijenih zemalja još od Deklaracije o nezavisnosti, a takvom Hrvatska bar načelno i na papiru teži biti.

Zaključci gospođe Husak Bačac apsolutno su pogrešno postavljeni i interpretirani zaključci osobe koja ne barata materijom i vrlo jednostrano i isključivo pristupa predmetu svog interesa pozivajući na neutemeljenu cenzuru i zabrane pod egidom ‘brige za djecu’ bez obzira što za istu djecu NE postoji apsolutno niti jedna od navedenih opasnosti na koncertu Marilyn Mansona. Ne sumnjamo u njene dobre namjere i brige za dobar odgoj hrvatske mladeži, međutim postoji opsežan spektar loših utjecaja i meta na koje bi se dotična trebala okomiti tražeći zabrane i povećanu pažnju umjesto na nastup jednog od vodećih svjetskih rock and roll superstarova.

U slučaju Marilyn Mansona radi se o čovjeku koji je pomicao granice cenzure u SAD i preispitao lažni i dvostruki moral svojih sugrađana, a uz Eminema je prije nekoliko godina proglašen jednim od NAJvećih utjecaja na američku mladež. Radi se o intrigantnom i intersantnom glazbeniku čija je marketinška taktika nastupa u medijima i vizualni imidž samo sredstvo za privlačenje pažnje obzirom da se ispod krinke radi o vrlo razumnom i inteligentnom čovjeku (osobito vidljivo u interviewu u nagrađivanom dokumentarcu Michaela Moorea “Bowling For Columbine“) koji se u ranim danima bavio novinarstvom, studirao je sociologiju i medije na državnom univerzitetu.

Da se ne radi o društveno opasnom izvođaču niti bilo kakvoj prijetnji za katoličanstvo u ovoj državi dokazuje i dosadašnji veliki medijski odaziv vodećih medija zainteresiranih za pokroviteljstvo i praćenje ovog koncerta, te interes publike.

20.07.2005. uslijedilo je pozitivno rješenje od strane Ministarstva kulture, Konzervatorskog odjela u Puli, kojim se odobrava održavanje koncerta Marilyn Mansona u organizaciji Udruge United u Amfiteatru u Puli 22.8.2205. godine. Time je sva potrebita papirologija ishođena i to na vrijeme, te nema apsolutno niti jednog pravnog razloga da se koncert koji je odobren 20. srpnja 2005., odjednom zabrani, osim u slučaju političkih pritisaka na pulske gradske strukture.

Organizator apelira na sve medije da se peticijom podrži sloboda djelovanja, mišljenja, izražavanja, kulturnog udruživanja i organiziranja nastupa svjetski relevantnih umjetnika, te da se zajedno izborimo za ‘Pop kulturu bez politike, cenzure, zabrana, i ostalih pritisaka.

Za sve neistomišljenike i ljude koje ne zanima ili ne vole glazbu Marilyn Mansona predlažemo jedan vrlo kratak i učinkovit tečaj demokracije – Ne posjetiti koncert.

Napominjemo da je organizator koncerta Marilyn Mansona na osnovu dokumenata o odobrenju održavanja koncerta ušao u izvjesni financijski trošak, te ukoliko se koncert ospori sigurno je da će svoju naknadu štete kao i naknadu za narušeni poslovni ugled potražiti kod nadležnih institucija.

Muziku podržava
Stisni