Nielsen SoundScan, međunarodna tvrtka specijalizirana za istraživanja tržišta, objavila je rezultate koje su prikupili unutar glazbene industrije.
Tvrtka je bilježila prodaju glazbe na području SAD-a i Kanade, dok je BDS bilježio puštanje glazbenih uradaka na radiju, televiziji i Internetu u istim državama.
Prema prikupljenim podacima za SAD, u prvih šest mjeseci 2013. godine prodaja albuma i pojedinačnih glazbenih uradaka pala je za 4.6% u odnosu na isto razdoblje prošle godine. S druge strane, streamanje glazbe povećalo se za oko 24% s 51 milijardom streamova.
Najbolja pjesma na listi streamane glazbe je pjesma “Harlem Shake” (streamana 438 miljuna) u obliku glazbenog videospota koja je dobila bezbroj prerada u kućnoj izvedbi. Na drugom je mjestu slijedi pjesma “Thrift Shop” Macklemorea i Ryana Lewisa s 187 milijuna streamanja.
Prodaja fizičkih albuma na CD-u i dalje nastavlja padati, sada za 14.2% (prodano oko 60.8 milijuna albuma) u odnosu na prošlu godinu, dok je digitalna prodaja porasla za 6.3%.
Kupnja pojedinačnih glazbenih uradaka pala je za 2.3% odnosno prodano je 682 milijuna primjeraka.
No zato postoji mnogo ljubitelja zvuka LP ploča pa je tako prodaja vinila porasla za 33.5 % u odnosu na prošlu godinu – prodano je skoro 3 milijuna gramofonskih ploča u prvih šest mjeseci 2013. godine.