Brendovi shvatili moć britanske glazbe i potrošili 100 milijuna funti

    787

    Kako javlja NME.com, 2012. godina bila je rekordna godina za tvrtke koje su svoj novac odlučile potrošiti za korištenje glazbe na festivalima, Internetu i u reklamama.

    Veliki brendovi potrošili su više od 100 milijuna funti za korištenje britanske glazbe u 2012. godini.

    Statistički podaci koje su skupa prikupljali agencija PRS For Music i stratezi u industriji zabave FRUKT, pokazuju da je potrošnja tvrtki kao što su Coca Cola, O2, Voltswagon i Blackberry na glazbu korištenu na festivalima, Internetu i u reklamama prošle godine dosegnula iznos od ukupno 104.8 milijuna funti – povećanje od 6.09% u odnosu na 2011. godinu.

    Muziku podržava

    Promotori glazbe uživo potrošili su 33 milijuna funti, u što su također bile uključene kampanje poput Rihaninne “777” turneje u suradnji s Budweiserom te Coca-Colino prenošenje olimpijske baklje.

    Sponzorski ugovori izvođača poput onoga Emeli Sande s Mastercardom za BRIT Awards, doprinijeli su 33% porastu u korištenju britanske glazbe od strane velikih brendova.

    Međutim, digitalna potrošnja na glazbu, u kampanjama u suradnji sa Spotifyem, YouTubeom i događaji kojima se omogućilo fanovima da se približe omiljenim izvođačima putem društvenih medija značilo je da je ona dosegnula iznos od 10.4 milijuna funti.

    “Povijesno gledano, sport je bio taj u koji su veliki brendovi ulagali svoj novac, no posljednjih 12 mjeseci pokazali su jedinstvenu moć glazbe koja može pronijeti vrijednost brenda i način na koji pravo partnerstvo može koristiti ljubitelju glazbe, izvođaču i ljudima iz svijeta biznisa” izjavio je čelnik PRS For Musica Robert Ashcroft.

    0 Shares
    Muziku podržava