Koncertna fotografija često je podcijenjena, dok natječaji s koncertnom tematikom nisu toliko redovito viđeni na našim prostorima, naročito oni vezani isključivo za autorice umjetničke fotografije.

Jedan takav smo i najavili kroz nedavni članak o ženama iza objektiva. U pitanju je natječaj zeničkog udruženja “Zona muzike” koji organizira izložbu naslovljenu #MeToo, i oko kojega se cijela priča sada itekako zakotrljala.

1Žene svih dobnih skupina pokazale veliki interes

Sam natječaj dobio je poveću regionalnu pažnju – pristigao je rekordni broj radova, čak 233 komada koje su dostavile 24 autorice iz raznih gradova u Hrvatskoj, BiH i Srbiji, od 11-godišnjakinje do 72-godišnjakinje. Toliko veliki interes potaknuo je i pomicanje samog roka za prijavu autorica do 15. ožujka, tako da svi koji nisu poslali svoje radove, imaju za to još tjedan dana vremena.

Osim što su na mjesto uobičajenog žirija odabrali glavnog selektora, Zeničanku Feridu Abdagić, new media dizajnericu, novinarka i urednica portala she.marketing, sama izložba sada je dobila i svjetski pečat.

2Lindsey Best kao sutkinja – ekskluzivno autorsko ime iz SAD-a

Nakon odabira finalistica čiji će radovi biti postavljeni na izložbi u sklopu Zeničkog proljeća, samu odluku o nagradama donijet će sutkinja, odnosno ekskluzivno autorsko ime iz Los Angelesa.

U pitanju je Lindsey Best (fine art and music photographer), koja je uvrštena u Top 50 najboljih glazbenih fotografa na svijetu. Diplomirala je na Art Center College of Design, dok je gorespomenutu titulu stekla kroz izbor njujorškog Complexa, magazina za pop kulturu, muziku i grafičku umjetnost.

Pratila je zaista velika imena i kroz objektiv uživo uhvatila momente velikih izvođača i bendova kao što su The Rolling Stones, U2, Radiohead, Roger Waters, Muse, No Doubt, Offspring, Emmylou Harris, Blue Man. Fotografirala je i niz poznatih američkih glazbenika, a angažirali su je Live Nation, čuvena produkcijska kuća te magazini poput Premier Guitar, Pedal Punk i LA Weekly.

“Fotografija vam omogućava da iskoristite životno iskustvo i izrazite ga generalno kao ljudsku priču, a ne samo da bude specifična za jednu osobu ili situaciju”, poručuje Lindsey Best. “Kao ljudska bića, svi smo u dodiru s istim emocijama, a kao umjetnik volim izazov prevođenja tih emocija u vizualne sadržaje”, zaključuje Lindsey o svom zanatu.

Samu ulogu sutkinje Lindsey je rado prihvatila, ali i s velikim zadovoljstvom, upravo zbog činjenice da će, kako sama kaže, tako pomoći u promociji žena autorica fotografije u jednom dalekom svijetu, o kojem ne zna baš puno, ali s kojim je povezana istim umjetničkim porivom.

Stisni