Urban: “Trenutno niti sam pjevač niti tekstopisac”

5902

Uoči zagrebačkog koncerta u Aquariusu Urbana i njegovih 4, u opuštenoj atmosferi porazgovarli smo jednim od najvećih rock ikona našeg podneblja u posljednjih deset godina. Uvijek nekako tajnovit i nedokučiv Damir Urban nas je ugodno iznenadio svojom opuštenosti i otvorenosti, bez pretjerane arogancije, kakvom su ga ponekad predočavali.

Pa dobro di si ti Urbane?

Pitanje se odnosi na duže vrijeme, di sam u ovom periodu? U principu okrenut zapravo nekakvom poslu. Moram priznat da sam u zadnjem periodu radio više nego ikad u životu, to su stvari koje su u opozitu inače… kad čovjek radi onda ga nema za vidjeti, a kad ne radi onda ga vjerojatno možes vidjeti, tako da kad me ne vidiš i pitaš di sam onda vjerojatno postoji mogućnost da nešto radim… znam da je to čudno, al je fakat tako bilo.

Radio sam, radim još uvijek sebi na albumu… ono… tu postoji brdo stvari koje ne volim oko toga, fakat malo se i trudim… radio sam i za jednu predstavu glazbu… radio sam i za sebe neke pizdarijice…dosta tog. Jučer je bila premijera predstave “Torzija” u HNK….balet.

To ti je bilo prvi puta da si radio glazbu za balet?

Ne ..zapravo, za balet u relativno klasičnoj formi da, ali radio sam prije u Gavelli “Rock And Roll” zajedno s Baretom, s tim da je Bare za predstavu dao gotove songove sa svojih ploča , a ja sam baš radio glazbu za predstavu. Dakle, to mi nije prvi put, ali da za ansambl s toliko ljudi, gdje pod navodnicima oni to tako profesionalno rade, da prvi put.

Naviko sam raditi s malom grupacijama ljudi gdje svi ulažu, kako bi reko puno više sebe u jedan projekt. Nisam naviko raditi s ljudima koji u glavi imaju momentalno šest projekata i moraju se podijeliti emotivno da bi stigli sve to. Nisam naviko to, nisam naviko s ljudima koji na taj način kreiraju svoj…

Muziku podržava

Koliko si zadovoljan s tim projektom za balet?

Ako i nisam zadovoljan to je moja greška, zato jer sam pokušao izbjeći česte dolaske u Zagreb, tako da smo komunikaciju ostvarivali putem mailova, diskova i fotografija. Teško je raditi baletnu predstavu, a ne prisustvovati probama. Ja sam napravio par glazbenih opcija za svaku scenu i pustio režiseru da sam izabere koju će. Na moju žalost… možda ne na njegovu i publike… na moju žalost izabrane su numere koje su meni zapravo bile nekakav dodatni materijal… kako bi reko, a ove di sam ja polago i radio baš ono da znam što radim te nisu prošle..tako da sam na generalkama bio iznenađen odabirom režisera…koje numere je izabrao koje nije.

Druga stvar ima još jedan problem…. u predstavu je bio uključen i Petar Dundov, te je prvobitno neka namjera bila da ja i on zajednički to radimo, al zbog mog pomanjkanja vremena nismo surađivali i to je ostavljeno za neki slijedeći period. Ispala je takva situacija ja sam odlučio Dundovu ostaviti uvod u predstavu i izlaz iz predstave, intro i outro. Nažalost to nismo radili da prožmemo naše senzibilitete nego smo radili sasvim odvojeno. Možda je malo nezgrapan taj sudar senzibiliteta njegovog i mog. Možda bi bilo bolje da sam poslušao njegov prijedlog da radimo zajednički u studiju, međutim ja nisam bio to u mogućnosti. Sve skupa po reakciji publike i ljudi koji su bili na premijeri sve je super.

Hoće li glazba iz predstave biti dostupna na CD-u? Postoji li interes?

Postoji, postoji….mislim da je Cantus izrazio nekakvu želju da to objavi, ako bude objavio bit će mi drago jer onda bi stavio sve stvari koje uopće zapravo nisu bile u predstavi, ali su rađene za predstavu. Mislim da postoji čak i par potencijalnih radiofoničnih stvari, možđa na neku čudnu foru, ljude podsjeća na francusku scenu elektro… hoću ti reći bilo bi mi drago da te pjesme netko ipak objavi kad već nisu u predstavi.

Ta glazba je isključivo instrumentalna ili?

Pa ima nekakvih vokala, ima vokala! Ja sam poslao verzije i sa i bez. U predstavi su bez vokala ali sve te pjesme su snimljene i s vokalima, ali ne vokalima vokalima kako ti to zamišljaš ali da, ima pjevanja. Na engleskom su sve pjesme.

Reci mi kad izlazi tvoj novi album ? Kako će se zvati?

Vjerojatno nikako…

Samo Urban?

Ma ne, ovo je dosta bendovski album. Znači bend svira, nema elektronike, nema woofova, nema semplova… imam nekakvu ideju… dobro neću sad o tome pričat… ma dobro radio bi opozitni album, znači ovo bi bio totalno ‘gresso’ album, u par dana snimljen, a sve te stvari bi dao Dundovu i ostalim DJ-ima da naprave klupske remixeve tih stvari za isti album. Tako bi ovo bila originalana ploča gresso, a ovo drugo baš elektro ploča, a i ja ne bi tu radio ništa, izabrao bi samo DJ kojima vjerujem ne bi se petljao u njihove umjetničke vizije i volio bi da to iziđe ali to je sve još u fazi dogovora ne znam dal će to proć.

Kada možemo očekivati izlazak albuma?

Pa ako bude po mom 9 mjesec. Izdavač Croatia Records. Ma oni su bili i još uvijek su izuzetno tolerantni… ono… skužili su da ako tjeraju ne valja, još gore ako ne tjeraju… oni znaju da sam vezan ugovorom… izdat za nekog drugog ne mogu, bez da fasujem… ja sam vezan moja greška ili ne, svejedno… sreća možda je situacija takva da sam ja, oni su bili pametni, pa su se sa mnom vezali pločama, a ne na koliki ću to vremenski period bit…

Koliko još ploča moraš izdati?

A još jednu…sljedeća može po mom izboru bit kompilacija ili ovak… tak da ja računam još jednu, live ploče i the best of ne računam kao ploče… to mogu objaviti i kad ja umrem… ovo ne mogu.

A što je s albumom prije ovoga koji nije objavljen, osim singlova?

Postoji mogućnost za taj album koji sam radio na Krku, postoje neke njihove želje i želje ljudi iz benda koji su na njemu radili, proveli godinu dana u studiju pod nekakvim mojim terorom. Sad, oni bi željeli da ipak to iziđe, oni ne kuže zašto to meni ne valja, ali dakle, postoji mogućnost da se i taj album pošalje nekom na mix i da kroz godinu dana, recimo, iziđe i taj album. Bitno mi je samo da nađem nekoga, osim sebe, ko će to izmiksati, jer ja nisam sa sobom zadovoljan, ja sam steriliziran, u tom je problem. To nisam ja, ja sam od sebe uspio napraviti nešto što najmanje sliči na mene. Ne mogu bit objektivan za svoju glazbu , mora to odrediti netko sa strane definitivno, cjepidlačim previše, u tome je bio problem. Ja sam to sve previše dotjerao, onako sve previše radiofonično, prefino, bez grešaka, kužiš… to je ukleto, jebote onda sam napravio najgluplji potez, tak da sam to njima poslo, njima se to svidjelo, al nisam poslo u dobrom obliku nego onak… i onda kad je došla jesen reko sam im da sam se predomislio i tu je bilo malo povuci potegni, al su skužili .

Dobro, zašto si se zapravo predomislio?

Jer sam ga tri mjeseca imao prilike slušati, dopizdio mi je prije nego što je izašo. I onda sam reko pa neće ovo sad morat svirat. Ne do Bog da ovo prođe!

Dakle, u 9.mjesecu izlazi sasvim novi album?

Izlazi sasvim novi album bez ijedne pjesme koja je bila predviđena. Znači nažalost ja sam napravio gaf pa sam na nagovor diskografske kuće izbacio singl “Moja“, kao sing albuma i onda je bilo malo nespretno povuć album, ali da nije bilo singla možda bi to prošlo puno bolje, ovako je problem sto se nekim ljudima to i svidjelo, pa je bio problem što zapravo tebi tu ne valja? To je dobro, koji kurac radiš?! Čak sam se ja u jednom momentu počeo pitat koji kurac ja radim?! Da to ipak izađe? Ali mislim da je dobro… mala smo mi zemlja… to je isti kurac – izašlo il ne izašlo .

Hoće li novi album pratit najavni singl?

Pa ne znam dal ću stić vremenski, trebao bi bit da.. mi smo već izabrali stvar i pričo sam nešto s Gonzom oko spota… problem je vremena, ova predstava me malo sjebala, da nije toga bilo onda bi ja sve stigao i lako je moguće da to neću stić ili ću u devetom mjesecu izbaciti singl, a ploču u desetom, ne znam moguće je tako nešto, ali sad prije ljeta? Ljeto je već tu! Di da se… kamo u osmom mjesecu? A ja nemam ljetne ploče jebiga!

Koliko će pjesama bit na albumu?

Jedanaest. Hoću ti reć postoji još jedna varijanta… ili da izvučemo dvije-tri stvari s prije neobjavljenog albuma kao bonus track ili da ne stavimo ništa kao bonus track i taj album cijeli izmiksamo ponovo, da ga netko izmiksa pametno i da ga objavim. A ako bude ovaj album kao cjelina jedanaest!

Kako je nastala ideja za spot “Moja”?

Pa zapravo ideja je nastala i puno prije kako se ja više ne bi pojavljivao u svojim spotovima… zapravo, iskreno nije to nikakva umjetnost u pitanju, nego je ljepši, znači meni se ne da više dolazit na snimanje tih spotova, jer mi se ne da. Spot nije ljepši jer sam ja gore, neće se ta pjesma više slušat jer sam ja gore… što ću ja gore? Ajmo neke cure stavit, nek je to zgodnjikavo, upakirat i šišaj! Tako da sam vidio da je to moguće ja ne moram biti tamo, ja lijepo u Rijeci, oni meni šalju master, ja lijepo to pogledam i kažem dobro ide. Jedini trud je pogledat te 4 minute doma na videu i jel sam ja zadovoljan s tim li ne. To je sve! Tako da je zapravo bitno da se ja s režiserom kužim, da smo mi frendovi i ja mu dalje sve prepustim. Šta ću se petljat? Mogu samo zasrat. Il ću radit sam il ću pustit čovjeka da radi onako kako on misli, srednja varijanta ne ide.

Koja ekipa radi na ovom zadnjem albumu?

Ovako, bend je što se tiče muzičara… nemamo ni jednog gosta… Massimo je dolazio u prostoriju kad smo snimali materijal za vrijeme Dore, očito mu je bilo dosadno na Dori, pa je dolazio u prostoriju gdje smo se zajebavali i svirali, tako smo se i skompali zapravo. Bilo je tu nekakva varijanta da on svira gitaru na albumu ne da pjeva, međutim naš bend je već puno godina zajedno i mislim da me niko ne kuži bolje od njih i svaki gost koji s nama svira kao npr. Matija Dedić… to je dobro… i na toj ploči je sviro i udaraljkaš od Šabana Bajramovića, al opet je meni simpatičnije kad moj basista trapka, taplja po tim svojim… ono… šljapam, kužiš to mi je nekako to. A ovo su ljudi koji su daleko ispred nas svirački i izdvajaju se iz te pjesme. Točno se vidi da je on gost u toj pjesmi i da je on došo kao on. A mi smo ipak kao nekakva cjelina tako da nema gostiju, nema ni puno pratećih, nema ti ništa. Rock and Roll onako bazični… to je to!

Na kojem polju misliš da si jači, kao pjevač ili tekstopisac?

Ovaj čas ni jedno ni drugo. S tekstovima imam problema prvi put u životu mi se desilo da stvaram glazbu, a tekstovi su mi problem. Ja sam u principu ušao u glazbu kao basista, ali tad sam bas počeo radit svoje stvari kao tekstopisac. Glazbu su mi u principu radili manje-više drugi. Kad sam si kupio gitaru počelo mi se malo svirat, a sad mi se radi mjuza, a tekstovi mi predstavljaju problem. Na jako puno pjesama je tekst izvučen u nekakvim bitnim crtama… znači, recimo da umjesto kao nekad ima 500 kitica, ima jednu kiticu, pjesma tretira vokal isto kao instrument, a baza je zapravo na nekakvoj mantri. Tek je sam dio te mantre glazbeni, ali nije više kao cjelina takva da bi se možda moglo… jedino da ga se doživljava kao neki haiku, ne znam, ali ovaj čas ne mogu se smatrat niti tekstopiscem, kao pjevač sigurno nisam neki… ja izbacim neka slova koja ne mogu reći i tako, ali za razliku od Massima koji je stvarno baš vokal za usrat se, on je kad ga čujete uživo kako pjeva on je već izproduciran, bez mikrofona, bez efekata, bez… njemu to ne treba, on spusti mikrofon i zvuči kao da ima 600 repova prikopčanih na glas, ja to nemam, ali u ovoj zemlji je puno ljudi zalutalo… pa valjda mogu i ja u pičku materinu!

Smatraju te jednim od najboljih frontmena u Hrvatskoj, da imaš najbolji performans ? Što ti misliš o tome? Tko je po tvom mišljenju najbolji?

Pa drago mi je da si to uočio, ja godinama radim na tome i vježbam satima pred nastup što ću radit…Što sam htio reć? Pa ne pratim baš… naš šta glupo mi je nekog spomenut jer će to bit odgovor tek tolko da ti nešto kažem… performance? Ne mogu ti nekog izdvojiti posebno… ima pjevača koji izvrsno izgledaju, ali u cjelini s bendom i pjesmama koje izvodi uopće to ne funkcionira. Razumiješ što ti hoću reć? Recimo ima pjevača koji možda dobro plešu i on sam kad bi ga gledao kako pleše je super, međutim kad ga vidiš sa bendom je smiješno, koji kurac uopće pleše? Ne vidim, nisam vidio cjelinu nekakvu da mi je nešto leglo da kažem to je to, ja to nisam uočio, uvijek ću nać nešto što ili je bend mrtav on super ili je loše pjevanje ili je preuvježbano pa opet ne valja… nisam vidio ni vani, jel me razumiješ? Vani se samo puno bolje radi posao i bolji je dril, vani je puno bolja reciklaža, industrija reciklaže je puno jača nego kod nas…

Komentirali smo prije nekog vremena u društvu da ličiš na preminulog pjevača grupe Alice In Chains, Layne Staleyja, jel ti to već netko rekao?

Ja možda… ma ne vjerujem da je zbog izgleda jer..

Mislim na gard…a i bradu si imao dužu neko vrijeme…

To mi je drag bend, nemam nažalost njihove ploče više doma ne mogu reć puno o njemu, nisam ga baš previše pratio al mi je on ok od te scene… od cijele te grunge scene koja je zapravo izmišljena i bilo je dva tri prava benda to uvijek tako ide… pokret čine dva, tri benda sve kasnije se na to šlepa, Ali recimo od Nirvane koja bez obzira volio ju ne volio su definitivno promijenili pogled na to što je komercijalno, a što nije. Meni je drago da je Croatia Records baš u vrijeme albuma Nirvane zvala Laufer na razgovor jer su skužili da je to u taj čas komercijalno, promijenio je top listu u tom času u komercijalnom smislu, a to je bila velika stvar. Ako trebam izdvojit neku osobu u dva desetljeća koja je napravila najveći preokret onda je to sigurno Kurt sa tim svojim budalaštinama. Isto kao prije dvadeset godina Štulić ovdje, hoću reć to su ljudi koji ne kalkuliraju o tome što rade, industrija brzo to uhvati i skuži da se od tog da napravit lova ali on se nije uspio u to uklopit ko kod nas Bare ili Dino Dvornik, on je malo fasovao.

Što misliš o francuskoj electro sceni inače?

Zabavno mi je to. Pa ok mi je to od početka, od kad se počelo to gurat, od malo plesnijih projekata tipa Saint Germain ili Duft Punk…meni je simpa francuska scena dan danas, i ta njihova preser varijanta. To je ok. To sve nešto u preseravajučem nastupu mi ima nekog smisla. Ne znam šta ti izdvojiti ovaj čas uopće u svijetu, ja ne vidim ništa, majke mi, ja sam se okrenuo nažalost starim izvođačima. Album koji me najviše veselio je “Unearthed” od Johnny Casha, ovaj peterostruki… sve što slušam je zapravo jako staro, nabavio sam si ploče od Van Morrisona stare sve. Od novog na žalost silne neimaštne u emotivnom smislu, ja to sve vidim kao veliku šljaku, zato rađe slušam nešto stariju glazbu jer je novija meni samo reciklaža, reciklirane reciklaže. Ne može meni grupa Him biti dobra jer sam ja prije dvadeset godina takvih grupa čuo milijardu. Dal me razumiješ? Meni je sve to jako neozbiljno… kužim klinke koje bacaju medvjediće, ali…

Što kažeš na bendove koji traju po dvadeset godina poput Red Hot Chill Papersa koji danas doživljavaju najveći uspjeh u karijeri, a nekad su sigurno bili bolji ali su sada komercijalniji?

Bili su sigurno bolji… dobro… znaš šta? Kad je netko uporan toliko godina, mada se to ne isplati u financijskom smislu. Ali kad ti je netko već dvadeset godina u uhu jedan dan ti mora postati mainstream, to je kao piramida, ti jednostavno uletiš u neki posao i ako se dovoljno dugo vrtiš u tom krugu i dopustiš da drugi odpadaju ti čes kad-tad napraviti stepenice, malo po malo i doći ćeš na vrh piramide bez obzira na kvalitetu… ako sjediš u vlaku cijeli život moraš tih pet minuta pogodit jebote! Ako si toliko uporan i glup kad-tad će se desit, ali to nema veze s kvalitetom, stvarno mislim da vidjeli smo da bendovi kad su na vrhuncu i ljudi ih slušaju, a oni su već pred raspadom ili nikad gori nisu bili…

Jel bi volio bit predgrupa nekom velikom bendu?

Ne. Evo dat ću ti primjer. Kad sam bio predgrupa Alanis Morissette više je nikad nisam stavio u kazetar… kad sam bio predgrupa Massive Attacku, poklonio sam sve njihove ploče, što da ti kažem… to je sve keč, keč-meč, svaki je pokret unaprijed režiran, to se ne događa sad, ti ne gledaš koncert ti gledaš nešto što se dogodilo puno ranije… njihovi koncerti se ne događaju uvjetovani prostorom, atmosferom publike i trenutkom, to se događa jer je to nekad smišljeno negdje, to je samo sad izvedeno, ali ne možeš da ti publika vrišti, da li je u transu ili izgleda hladno – program je već odavno… ja tu ne vidim nikakav moment, ne možeš vidit nikakvu posebnost tog trenutka… taj čas njemu pukne žica, a jučer mu nije… kurac… danas mu pukne sutra idemo u Budimpeštu, pukne mu na istom mjestu pa jebo te! Kužiš? Bio sam na U2 dvaput za redom i skužio da neke sitnice za koje sam bio siguran… kako prestane ton gitare radit, ono uz svu tu tehnologiju… jebo te i njima je moguće da njemu zašteka gitara… drugi dan mu na istom mjestu zašteka gitara! Kužiš? Nema kod njih mogućnosti grešaka, nema trenutka, zašto da ja platim kartu… uzmem DVD i gotovo… to je baš show, show biznis.

Gdje ti je draže svirat, na klupskim koncertima ili većim koncertima?

Kako kad… ima klubova koji su prenatrpani i onda poželiš svirati na većim mjestima, a ima velikih mjesta gdje po dva sata ne vidiš gitaristu, onda poželiš svirati na malim mjestima, ovisno o tehnici, nema pravila. To kao da me pitaš jel mi draže svirat u ovom ili onom gradu.

Pa dobro gdje ti je draže svirat u Zagrebu ili Rijeci?

U Zagrebu sam opušteniji na svirci, jer te ljude i znam i ne znam, u Rijeci mi je frka jer je to mali grad relativno i zato što sam tamo odrastao i sve te ljude znam sa šanka i s ulice, pa onda imam puno veću tremu sigurno. U Rijeci je uvijek puno manje mogućnosti improvizacije u usporedbi s drugim gradovima.

Imaš tremu prije nastupa?

Da uvijek, često završim na WC-u kad moji počinju svirat. Al sad još ne. Uopće ne kužim da večeras sviram, kad počne ajde, ajde… onda je panika.

Koliko ti traje trema?

Traje dvije-tri pjesme, grlo mi je suho čim izađem na stage, moram podmazivat, a poslije me boli kurac! Ne znam dal nastaje s iskustvom ovo mi je sad grozno velik comeback.

Jesi li ikad doživio da ti je neka mlada dama dobacila grudnjak iz publike?

Jesam.

I koja je tvoja reakcija bila?

Vratim ga nazad, šta? Jednom sam ga obukao… a vratiš… šta ćeš? Obučem pa vratim pa… ne znam tko je možda bi ga zadržao da znam tko je… ovako mi ne znači ništa…

A da ti muškarac dođe i baci bokserice?

Svejedno mi je. Neutralan sam, muško – žensko, ne bi bilo fer da ono nešto stavljam na prvo mjesto… publika je publika… moram to tako tretirati… to iz respekta prema publici. Kužiš?

Očekivali smo da ćeš doći u suknji danas u grad?

Ma ne ono, ne. Ne znam ni dal sam je uzo majke mi! Znaš u čemu je problem? Da ljudi ne obraćaju pažnju ja bi je nosio, ali moram priznat da i ovako ljudi obraćaju pažnju i ovako ne mogu bilo gdje sjest i očekivat da me neće skužit, a suknja samo pojačava taj… kužiš? Ma volim nosit suknju, kažem ti i jedan dan kad to bude svima normalno i da me zbog tog ne gledaju još više ja ću je nosit stalno, a ovako… nemam namjeru provocirat, nije to zbog toga… provokacija ko provokacija mi baš ne igra, ni u glazbi ni u modi… onda ju nosim na mjestima gdje se to ne promatra na takav način kao stage ili kod mene doma, ali vremena se mijenjaju danas možeš vidit više ekstremnijih ljudi na cesti nego u moje vrijeme, ali mislim da ovisi puno više o čovjeku koji nosi nego šta nosi..

Misliš da su se Lauferi raspali na vrhuncu karijere ili eventulno niste više mogli dalje zbog nekih odnosa unutar benda?

U komercijalnom smislu sigurno na vrhuncu karijere jer je tad mogao doć period nekakvog ubijanja. Kad dođeš na određeni nivo i sad bi to išlo nekakvom inercijom i mi bi svirali nešto više, imali bi love, to je sad tak kak je, imali bi bend… bend je do onda bio u nekom usponu, u nekom kreiranju cijene, cijena je još uvijek ono jesu oni nisu… taj čas smo taman… ok, oni vrijede platit ćemo… ljudi će doć… u tom bendu niko nije vidio pare jer smo se mi u komercijalnom smislu, nismo bili, nismo unovčili svoj položaj. Ali u umjetničkom smislu i sviračkom smislu mi smo već odavno dosegli svoj vrhunac. Mislim da je njima bilo jako teško radit sa mnom taj čas, ja taj čas nisam bio na njihovoj relaciji priče, bio sam u nekakvom drugom stanju tako da malo smo se separirali…

Misliš da bi se onda za par godina Lauferi mogli ponovno okupit?

Po meni isključivo iz financijskih razloga, iskreno. Znači da je neko spreman dat ogromne novce, jer ja isto živim od novaca, zašto ne, ali nekakve ljubavi, nekakve posebne želje da ja to radim. Mislim sa svojim bendom imam ono što nikad nisam imo, komunikaciju kakvu nikad nisam imo u životu s nekim glazbenicima, slažemo se i privatno super i stvarno nemam razloga se uvlačit u to ponovo… mada sam ja na kraju od njih otišo, ali da ja nisam otišo otišli bi oni od mene, ali ja ih kužim u potpunosti…

Imaš managera?

Pa da i ne. Imam čovjeka koji radi svirke i zove okolo i radi plakate, ali managera u smislu managera da on donosi neke odluke, to ne.

Tako je bolje?

Pa nije bolje ali ja nisam do sad naišao na nikoga ko bi to radio s nekakvom ljubavlju, mi ne donosimo nekakve novce, možda još sebi i da, ali čovjek bi to sa strane trebo uletit u taj job, ne može uletit isključivo radi novca. Znači par managera koji su stvarno manageri po profesiji, koji to rade dobro ne vjerujem da su zainteresirani za rad s nama, a svi ostali su isfrustrirani šta nisu ovi manageri što sam prije rekao. Dolazi vrijeme agencija, dolazi vrijeme takve vrste managementa to mi odgovara. Ne bi volio da mi je neko manager i da se ja njemu moram prepustit i da on, ne, ne…. volim se petljat u sve i to neće ići.

Predstavljaš se samo kao Urban ili kao bend u cjelini?

Nije mi drago kad se na plakat za koncert napiše samo Urban, jer to nije koncert na playback ili na matricu… nije mi to drago, ali bend se već naviko, ja se nadam da ne obraćaju pažnju na to kao nešto loše nego jednostavno kao nešto nebitno… mislim da imam ban kakav… pošto sam u doticaju s bendovima baš, bez obzira što se mi smatramo kao Urban i njegov prateći bend, odnosi unutar nas su… pošto znam bendove druge iznutra, bolji nego u puno bendova koji se baš deklariraju kao bendovi. Ja ne znam bend koji funkcionira na način na koji mi funkcioniramo, stvarno ne znam, ne prateći nego bend, a zovu se bendovi, bendovi nisu ni b od benda, ali to su sve egotripovi obično pjevača. Nema ni tu ništa loše, ali onda neka ta osoba preuzme odgovornost i za dobro i za loše, a ne kad je loše to je smislio bend, a kad je dobro onda ja… to je jedina gadost.

Foto: k.b.

0 Shares
Muziku podržava