Travis Scott i njegovo najnovije partnerstvo s McDonaldsom zadobilo je golemu pažnju vodećih svjetskih medija. U čemu je kvaka, zašto je nastao toliki hype?

McDonalds zna da je kreiranje menija u suradnji sa slavnima pucanje na sigurno, još od lansiranja McJordan hamburgera u suradnji s Michaelom Jordanom 1992. Drugu takvu suradnju pokrenuo i s popularnim reperom Travisom Scottom, što je momentalno izazvalo neviđeni boom pozornosti.

View this post on Instagram

🌵🍔

A post shared by McDonald's (@mcdonalds) on

Ne znam ima li uopće potrebe naglasiti: ovo nije samo još jedna kombinacija Royal Cheesea sa Spriteom. Kvaka je u tome da je ovo dosad neviđeno partnerstvo koje udružuje tri sile – prehrambenu, modnu i glazbenu industriju istovremeno. Naime, paralelno s McDonaldsovom najavom o suradnji, Travis Scott je pustio novu modnu liniju koja odaje počast vintage vizualima iz povijesti McDondaldsa. Među artiklima na prodaju su očekivana odjeća (majice, kapuljače, kratke hlače), kao i neobična ponuda poput jastuka za tijelo Chicken McNugget (u vrijednosti od 90 dolara) i retro metalne kutije za ručak od 45 dolara. To je genij koji stoji iza uspjeha  McDonaldsa i Travisa Scotta: Oni su majstori brendiranja.

Travis Scott
Neki od artikala dostupnih na web shopu. Izvor: shop.travisscott.com

Osim što su ovom suradnjom brk omastile tri velike industrije, McDonalds je izborom upravo Travis Scotta za najnoviju kampanju  ostvario – pun pogodak. Odabirom jednog od najpopularnijeg repera posljednjih deset godina automatski su prisvojili njegov engagement od vrtoglavih 32, 4 milijuna followera. Da je svjetski poznatoj franšizi upala sjekira u med očito je i iz Travisovih postova o suradnji na Instagramu; posljednje tri objave (što uključuje i reklamu koju je snimio) već broje od 3,7 do 5,2 milijuna lajkova (odnosno pregleda na videu), a sve su objavljene unutar posljednja 24 sata. Prva objava, kolekcija više fotografija objavljena je prije pet dana i broji 4,4 milijuna lajkova.

View this post on Instagram

Billions and billions served

A post shared by flame (@travisscott) on

Izabravši jednog od vodećih mladih izvođača McDonalds je postigao točno ono na što je i ciljao – vojsku od angažirane mlađe publike koja odano prati influensere i brendove koje reklamiraju. Pogledajmo samo primjer Travisove suradnje s Nikeom: još od 2017. Travisovi fanovi se trgaju da dođu do njegovog ekskluzivnog para najkica. Zahvaljujući Travisovoj infiltraciji u modnu industriju, njegovi followeri revno njuškaju koje brendove nosi. A to revno praćenje i golemu moć koju Travis ima na društvenim mrežama nanjušio je i McDonalds.

View this post on Instagram

Live from Utopia @cactusjack for mc ds Ad

A post shared by flame (@travisscott) on

Da se razumijemo, i Travis Scott je pobrao vrhnje ovog deala, posebice u ovom razdoblju u kojem je glazba uživo na izdahu. Nije nikakva tajna da su danas uspješni izvođači prvenstveno influenseri, a onda tek glazbenici. Ipak golemi dio prihoda (a uglavnom i većinski) ostvaruju putem suradnji sa svjetski poznatim brendovima. Ostane li glazbenik (čitaj: influenser širokog dosega) pri reklamiranju određenog brenda odan svojoj njegovanoj Instagram estetici, svom pomno kreiranom receptu koji pali – uspjeh i masna zarada su zagarantirani. Travis Scottovo udruživanje s McDonaldsom  je u detalj isplaniran, najsvježiji primjer toga. Ali zasigurno nije posljednji – pogotovo u ovom vremenu gdje je budućnost live koncerata nestabilna i gdje se svjetski popularni glazbenici više nego ikad oslanjaju na – brendove.

 

0 Shares
Muziku podržava