Virgil Abloh, kreativni direktor za Off-White i Louis Vuitton, kao i dizajner niza naslovnica velikih hip hop albuma ovog stoljeća je pronađen mrtav ove nedjelje nakon duge borbe s rakom. Poznati umjetnik i dizajner je imao 41 godinu.

“Već više od dvije godine, Virgil se borio s agresivnim rakom. Izabrao je boriti se s rakom privatno, od njegove dijagnoze u 2019. Išao je na zahtjevne terapije u vrijeme dok je vodio više značajnih institucija koje spajaju modu, umjetnost i kulturu.”

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @virgilabloh

Abloha oplakuju njegova supruga, Shannon Abloh, njegovih dvoje djece, Lowe i Grey, kao i njegova obitelj, kompanije čije je bio dio i partneri. “Svi smo šokirani zbog ovih groznih vijesti. Virgil nije bio samo genijalni dizajner i vizionar već i čovjek s prelijepom dušom i mudrošću.” napisao je direktor LVMH-a Bernard Arnault.

Abloh je postao dio branda Louis Vuitton pet godina nakon što je osnovao dizajnersku kuću Off-White 2013. Još prije toga je ostavio veliki trag u glazbi kao umjetnički direktor i dizajner koji je radio na nizu albuma koji su obilježili 21. stoljeće te je i nastavio raditi na njima: Kanye West “Yeezus”, Jay Y & Kanye West “Watch The Throne”, Kanye West “My Beautiful Dark Twisted Fantasy”, Kid Cudi “WZRD”, Lil Uzi Vert “Luv Is Rage 2”, A$AP Rocky “Long.Live.A$AP”, Westside Gunn “Pray for Paris”, Pop Smoke “Shoot for the Stars, Aim for the Moon”, Big Sean “Dark Sky Paradise”, Pusha-T “My Name Is My Name”, Kanye West “808s & Heartbreak”, 2 Chainz “Based on a T.R.U. Story (Deluxe)”, Octavian “Spaceman”.

Tijekom svoje karijere, Abloh je na prvo mjesto stavljao promjenu i raznolikost kroz umjetničke prostore. Njegova kreativna partnerstva uključuju suradnje s umjetnicima kao što su A$AP Rocky, Rihanna i Beyoncé.

“Ne mislim na raznolikost kao nešto jednostavno dodano u moj rad nego kao esencijalni sastojak. To se vidi u pričama koje pričam, slikama koje stvaram i ljudima koje angažiram.” – Abloh o svom radu. “Više želim biti radikalan, nego iskren.”

Počeo je kao DJ u srednjoj školi, dizajnirati, no trenutak koji mu je promijenio život je bilo kad je upoznao Kanye Westa dok je radio u Chicagu. Taj susret mu je omogućio suradnje s poznatim glazbenicima kao što je Jay-Z, koji ga je pozvao da bude kreativni direktor albuma “Watch the Throne”. Dodatno, preuzeo je ulogu direktora za Kanye West album “808s & Heartbreaks”.

Karijera u modnom dizajnu je bila zapažena 2012. kada je Abloh pokrenuo Pyrex Vision, marku ulične odjeće koja je brzo uhvatila pažnju zbog naglaska na kulturu mladih hip hop scene. Kanye West i Jay-Z, uz druge, su brzo prepoznatli i “odobrili” marku. Kako je brzo nakon toga dobio još bolju priliku, 2013. je ugasio tu liniju i pridružio se New Guards Grupi koja je talijanska modna marka poznata zbog nekonvencionalne kolekcije i pomaka od tradicionalne modne scene. Pod njima je pokrenuo popularni Off-White i brzo pokrenuo kult.

0 Shares
Muziku podržava