Zlatno pravilo za komercijalan uspjeh svakog glazbenika je dobar PR. Brojni pjevači svoju karijeru polažu u ruke visoko plaćenih stručnjaka koji osmišljavaju različite kampanje koje od pjesama stvaraju viralne hitove, a porastom popularnosti društvenih mreža i dating aplikacija stvorio se velik prostor za glazbeni marketing.

Poziv na spoj ili promoviranje glazbe?

Kako prenosi nypost, 20. kolovoza 2018. godine desetak muškaraca iz New Yorka okusilo je gorku stranu glazbene samopromocije. Jedan od Twitter korisnika prenio je iskustvo iz prve ruke.

Naime, pjevačica i glumica Natasha Aponte putem Tindera pozvala je navedenog nesretnika na “DJ set njene prijateljice”, nakon čega se ispostavilo da je navodna prijateljica – Natasha, koja je na spomenut glazbeni događaj pozvala veći broj njenih Tinder matcheva.

Home ? ?: @shotbyasmith #willyscouts

A post shared by NATASHA APONTE (@natashavaponte) on

Iako je navodno riječ o još jednoj kampanji koja stoji iza viralnog videa djevojke koja šeće New Yorkom i koji osuđuje tzv. catcalling, Aponte se u čitavoj priči ispromovirala kao glazbenica, iako na prilično nekonvencionalan način.

Iako je ova kampanja izazvala negativne reakcije, Tinder je čest alat kod kampanja glazbenika obzirom da je to jedna od najkorištenijih mobilnih aplikacija koje koriste mladi jer, khm, dating. Dapače, Tinder nije samo korišten za ovakve stuntove, već i za kontinuirano oglašavanje novih albuma.

Jedan od uspješnih primjera je Jason Derulo, koji je svoj hit “Want To Want Me” najavio na spomenutoj aplikaciji. Na isti je način poznati producent Zedd promovirao svoj album True Colors. Nismo ni mi nevini s Tinderom. Naša interna kreativna agencija je uz pomoć Kandžije i Remi Tinder koristila na nešto drukčiji način.

25 Shares
Muziku podržava