Počevši od ovog tjedna u Hrvatskoj je dostupan još jedan digitalni glazbeni servis. TIDAL je nova platforma norveške tvrtke Aspiro koja je u vlasništvu repera Jay Z-ja.

Ono čime se servis hvali je najbolja kvaliteta zvuka – tvrde da je to i najviša kvaliteta u odnosu na njihove streaming rivale. Nude i jeftiniji, mp3 streaming glazbe, kao i besplatno probno razdoblje u trajanju od 30 dana. Kao i na vodećim streaming platformama, među 70 milijuna pjesama dostupnih na TIDAL-u pronaći će se i hrvatski glazbenici: očekuje se da će za korištenje njihove glazbe na novoj platformi biti isplaćeni po manje-više sličnoj ‘računici’ kao i kod ostalih streaming aplikacija, no ne do 2022.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by TIDAL (@tidal)

Uz već dostupne Apple Music, Deezer i YouTube Music i Spotify koji je kod nas dostupan od prošlog srpnja, digitalno tržište u Hrvatskoj sada već nudi širok raspon servisa za glazbene zaljubljenike, pitam se koliko postoji potreba za novim streaming servisom i koliko će ljudi pokazati interes za njega. Edo Plovanić, osnivač Muzike reagirao je na vijest slično kao i ja:

“Već su svi relevantni streaming servisi ušli pa neće proći toliko zapaženo ulazak TIDAL-a. S druge strane, oni ionako ciljaju na korisnike koji vole kvalitetniji zvuk, što je manji segment, ali ima ga. A općenito su išli istom logikom kao i do sad – da uđu na tržište s ponudom za zahtjevnije korisnike nakon što je tržište već upoznato s Deezerom ili Spotify-em. Definitivno je dobro za glazbenike da ima još jedan servis, a vidjet ćemo koliko će se uloviti.”

0 Shares
Muziku podržava