Uvijek nam je zanimljivo kada nam dolazi netko tko je jedini, najbolji, najmlađi, najšokantniji, najbogatiji, najgluplji ili naj…nešto. Tako smo se pripremili i za dolazak jednog zanimljivog imena. Bubnjarskog imena – Thomas Pridgen.
‘Klinac’ kojeg su svi zapamtili jer je najmlađi dečko koji je ikada dobio stipendiju od prestižne Berklee College of Music. I to kao 15-godišnjak! Nakon toga sve je kulminiralo sviranjem na najjačim albumima The Mars Volta.
A tvoja želja da snimiš ‘spoken word’ album s Nelsonom Mandelom? Imaš li još kojeg heroja izvan glazbenog svijeta?
Definitivno! Katt Williams i Chris Rock. Super mi je način na koji uspijevaju svoju poruku donijeti do ljudi, a usput i biti jako zabavni. A i zadnje vrijeme sam opet počeo ludovati za skateboardom! Ima taj klinac Killian čiji filmići na YouTubeu su zbilja inspirirajući. Općenito ima jako puno ljudi koji rade dokumentarce o progresivnim problemima i takvi ljudi su meni pravi heroji!
Što ti je najvažnija stvar koju si naučio radeći s Omarom u The Mars Volta?
Uuuuuu, definitivno kreativnost! Oni su me naučili kako da ne sumnjam u sebe i da jednostavno slikam sliku. Ako je ljudi vole – cool, ako ne – kreni slikati drugu! Što više vremena provodim u Europi više mi se uspomena vraća iz tog vremena. Ludnica je koliko toga smo prošli i koliko toga smo zajedno napravili. S oduševljenjem se sjećam svih naših avantura.
U današnje vrijeme, uloga glazbenika se promijenila. Puno više putuju i sviraju koncerte, dok prodaja ide u suprotnom smjeru. Kako ti proživljavaš takav način života?
Naravno da i mi imamo ljude kod kuće koji nas vole i paze, ali sve su to prilagodbe u kojima svi konstantno učimo nešto novo. Uspijevamo to održati samo zbog Božje pomoći. Ne mogu se praviti da živimo u nekom kaotičnom sustavu, jer to nije tako. Samo živimo kako znamo i kako možemo. Najbolji dio toga ipak je činjenica da idemo po svijetu i pokazujemo ljudima što jesmo. U biti, ni kod nas nema neke sigurne zone…
Ti si primjer bubnjara i glavnog kreatora u istoj osobi, dok inače muzičari znaju nikada ne dobiti priliku za kreativnost. Je li to ostvarenje sna?
Mislim da je to zbilja ostvarenje sna. Barem meni, jer ima ljudi koji se jednostavno ne osjećaju kao autori pjesama. Ali zašto?! Zato što o tome tko je napisao pjesmu odlučuje ASCAP, BMI i ostale zakonske udruge koje određuju autorska prava. Ako si u studiju i daješ ideje, to ne znači da nisi autor ako te kasnije nisu i službeno naveli. Vjerujem da se to mnogima događa, a posebno bubnjarima.
Imaš li ti ideju kako široj publici prezentirati eksperimentalnu muziku?
Muzika se konstantno mijenja, a glazbeni entuzijasti danas lako mogu doći do svakojake čudne pjesme. To je dobro, jer se čini da su ljudi jednostavno već ludi i dosta im je sranja koja se događaju radi svakojakih velikih korporacija. Bilo da se radi o hrani, muzici, medijima, vijestima ili državnim vlastima. Ljudi se zato otvaraju nečemu novom, jer ako se ne otvaraju – jednostavno ne žive, već preživljavaju. Prirodno naša tijela nisu stvorena da bi bila zlostavljana. To su možda razlozi zašto ljudi ulaze u “drugačiju” muziku, ali kako da im postane logična i pristupačna – na to nema odgovora…