Svijetom vlada streaming i vinili, a Japanom CD

    768

    I dok streaming u ostatku svijeta preuzima sve važniju poziciju na glazbenom tržištu, Japanci nastavljaju voljeti ono što se može držati u rukama.

    Udruženje diskografske industrije Japana objavilo je svoje polugodišnje izvješće za aktualnu 2016. godinu i rezulati su predvidljivi.

    Prihodi od digitalne glazbe, uključujući streaming, prodaju albuma i pojedinačnih pjesama, glazbeni video i prodaju ringtonova za mobilne uređaje, tijekom prve polovice godine iznosili su ukupno 255 milijuna dolara.

    Muziku podržava

    U prethodnom šestomjesečnom periodu (kombiniranom trećem i četvrtom kvartalu 2015.) vrijednost digitalne industrije iznosila je 236.7 milijuna dolara.

    Japanci već dugo obožavaju kompaktni disk, uključujući 3-inčne i 5-inčne singlove, rijetko viđene u ostatku svijeta – predvidljivost dijelom održana velikim preferiranjem domaćeg repertoara i ljubavlju naspram limitiranih, kolekcionarskih izdanja.

    Međutim, prodaja fizičkih glazbenih medija u svijetu i dalje nastavlja padati pa tako i Japan više neće biti iznimka.

    991 milijun dolara potrošeno je na CD-e
    tijekom ove godine dosad – najprodavaniji glazbeni format, a samo 7.1 milijun dolara potrošeno je na vinile.

    Sveukupno, tržište fizičkih medija, uključujući prodaju audio i video materijala, donijelo je zaradu od 1.9 milijardi dolara tijekom ove godine dosad.

    Line Music, podružnica južnokorejskog internetskog giganta Navera, tehnički je bio prvi ‘cjeloviti’ streaming servis u državi. Do njegove pojave vladao je Sony sa svojim skupim servisom Music Unlimited čija je mjesečna pretplata iznosila 14.50 dolara. Music Unlimited ugašen je početkom ove godine te početkom 2015. zamijenjen Spotifyevim PlayStation Music, koji nije dostupan u Japanu.

    Apple Music u Japanu je pokrenut krajem 2015., dok se dolazak Spotifya očekuje relativno uskoro.

    0 Shares
    Muziku podržava