Sve što trebate znati o digitalnoj distribuciji glazbe

    2706

    Online glazbena distribucija trenutno je u razvoju. Streaming, monetizacija YouTubea, download – što se zapravo danas događa i kakva je situcija s navedenim?

    U ovom članku ćemo pokriti najvažnije stvari koje treba znati, počevši
    od činjenica o navedenoj industriji i kako one utječu na izbor prodaje
    na platformama. Pročitajte sažetak u nastavku ili punu verziju ovog članka na iMusicianDigital.com.

    Činjenice o glazbenoj industriji 2015: dobre, loše i gadne strane
    Podaci o glazbenoj industriji za prošlu godinu nisu se pokazali kao ‘glazba za svačije uši’. Gledajući brojke uočljiv je pad i fizičke i digitalne glazbene prodaje za 11% na 257 milijuna prodanih komada. Srećom, tu se ploča mijenja i postoji puno prostora za optimizam!

    Muziku podržava

    Streaming – čujem li ja to dobro?
    Streaming je trenutno najkontroverznija tema u glazbenoj industriji. Kao model u razvoju dobio je kritike kako se ne isplaćuje dovoljno glazbenicima jer YouTube surađuje s izdavačima na njihovoj novoj Music Key usluzi. Upravo je zato bilo puno razloga za zabrinutost i sumnjičavost kod glazbenika. Ipak, u stvarnosti streaming usluga počinje dobivati na značenju; postupni porast, sveprisutnost i novi status quo više se ne može ignorirati.

    Dok prodaja pada, streaming je narastao za 54% sa 164 milijardi pjesama preslušanih u 2014. godini. Prošle je godine na Berlin Music Weeku zaključeno kako je streaming pravni model koji će napokon započeti borbu protiv ilegalnih alternativa. Streaming, kao potpuno drugačiji model preuzimanja generira više niskih prihoda tijekom dugog vremenskog razdoblja, za razliku od običnog preuzimanja ili fizičke prodaje koji pružaju jedan trenutni visoki prihod.

    Bez obzira na količinu novca koja je uključena u ovu priču, streaming također ima dodatnu vrijednost promocije i pružanja većeg dosega glazbenicima baš kao torrenti ili YouTube u svojim počecima. Ta činjenica zapravo omogućava jednostavnu interakciju i pristup publici što je zapravo prvi korak da se izvođači afirmiraju i stvore priliku da dobiju gažu i pretvore povremenu publiku u fanove!

    Koja je najbolja strategija glazbene distribucije?
    Statistika ove industrije kao i konstantni rast prikazuju je uspješnom, ali kakve koristi od toga ima glazbenik i njegova ili njezina glazba? Jednu stvar možemo sa sigurnošću reći, singl je ‘zakon’! S obzirom na veći utjecaj singla na fanove i brzinu kojom ga glazbenici mogu pripremiti, konstantno objavljivanje singlova je učinkovitije nego stvaranje albuma tijekom dugog vremenskog razdoblja. Prošle je godine samo 7,5% digitalnih glazbenih transakcija otpalo na albume. To ne znači da je pojam albuma kao takav zastario i izumruo, to samo znači da je bolje pričekati pravi trenutak prije ulaganja tolikog napora, truda i energije u takav projekt.

    Singlovi su se pokazali vrlo popularnima, pogotovo na elektronskoj sceni. Možemo vidjeti kako napredak u tehnologiji polako gura ljude od mp3-a do većih lossless formata, ali je mp3 i dalje najpopularniji format za slušanje većini ljubitelje glazbe.

    Koje su najbolje digitalne platforme za objavu glazbe? Potražite na iMusicianDigital.com.

    0 Shares
    Muziku podržava