Popularnu korejsku seriju “Squid Game” na Netflixu je pogledalo 111 milijuna kućanstava širom svijeta, čime je ona postala Netflixov najuspješniji original, objavio je danas streaming servis.

Od početka prikazivanja 17. rujna, drama o preživljavanju od devet epizoda zauzela je prvo mjesto na popularnim Netflixovim TV ljestvicama u 94 zemlje, uključujući SAD, Britaniju i Francusku.

Muziku podržava

Zanimljivo je i da je u SAD-u  “Squid Game” postala prvi sadržaj koji nije na engleskom jeziku, a koji je ostao na prvome mjestu 21 dan zaredom.

“Otkako je Netflix pokrenuo svoju korejsku uslugu 2015. godine, cilj nam je bio prikazati kvalitetan sadržaj korejske proizvodnje onima koji vole korejske serije širom svijeta”, rekla je Kim Min-young, potpredsjednica za sadržaj na području azijsko-pacifičke regije.

“Ova serija nam je pomogla u ostvarenju tog sna”, rekla je.

“Squid Game” priča je o siromašnim ljudima koji se natječu u smrtonosnoj igri kako bi osvojili novčanu nagradu od 45 milijardi južnokorejskih wona što je otprilike 234.5 milijuna kuna. U glavnim su ulogama Lee Jung-jae koji glumi ovisnika o kocki Seong Gi-huna, i njegov prijatelj iz djetinjstva Cho Sang-woo kojeg je utjelovio Park Hae-soo. Misli su redatelja Hwang Dong-hyuka pretočene u devet epizoda, a sama serija ima elemente horora.

0 Shares
Muziku podržava