Spotify osvaja Ameriku

    790

    Glazbeni servis Spotify već je ‘težak’ milijardu dolara, a do kraja godine očekuje 20 milijuna američkih korisnika, piše Poslovnipuls.com.

    Prije nekoliko mjeseci Spotify je ušao na američko tržište, a svi se slažu kako je riječ o najboljem glazbenom servisu svih vremena. No zarađivanje na prodaji glazbe i dalje je nazahvalan i riskantan biznis jer se mora voditi računa o licencijama i tantijemima.

    Spotify je još 2009. godine ‘zaronio’ u minus od 19 milijuna funti, no 2010. mu je čini se bila naklonjena. Prema procjenama Martina Scotta, analitičara Analysys Masona, Spotify je u 2010. godini zabilježio prihode od oko 85 milijuna dolara, od čega je 65 milijuna dolara otišlo glazbenim izdavačkim kućama i umjetnicima, 14 milijuna dolara na operativne troškove, a projekt švedskog poduzetnika Daniela Eka postao je i profitabilan s dobiti od 6 do 7 milijuna američkih dolara.

    Muziku podržava

    Samo tri tjedna nakon lansiranja Spotify je u Americi imao oko 1,4 milijuna korisnika. Ukoliko se taj trend nastavi lako je moguće da će do kraja godine Spotify koristiti oko 20 milijuna Amerikanaca.

    Spotify bi tako mogao postati jedan od rijetkih servisa koji su pronašli ekonomski provediv poslovni model, a već se priča i o mogućem izlasku na burzu u obliku IPO-a (inicijalne javne ponude).

    0 Shares
    Muziku podržava