Camp Nou, jedan od najpoznatijih nogometnih stadiona na svijetu na kojem igra jedan od najatraktivnijih nogometnih klubova na svijetu FC Barcelona dobio je velikog sponzora čiji je zahtjev da se ime stadiona preimenuje u Spotify Camp Nou – odobren. Spotify ime će biti i na majicama ženskih i muških igrača sljedeće četiri sezone počinjući od sljedeće.

Suradnja je to u iznosu od 310 milijuna američkih dolara što će itekako pomoć klubu koji je u velikih financijskim problemima. Ovaj ugovor je mogao vrijediti i daleko više da klub ima veći postotak registriranih fanova. Odnosno, članova koji su dali svoje ime, email i druge osobne podatke, a kojih je samo oko 1% od 350 milijuna članova.

Spotify uprava drži kako svijet glazbe i nogometa idu skupa i kako je ovo sjajna prilika za eksponiranje talentiranig muzičara brojnoj nogometnoj publici.

Muziku podržava

“Spotify radi s Barcelonom kako bi dobio na korištenje stadion na kojem nastupaju i glazbenici i gdje bi neki od njih mogli biti i otkriveni. Primjerice, koristeći dinamične digitalne displeje kako bi predstavili geografski ciljane relevantne glazbenike svjetskoj publici koju Barcelona ima. Dok gledatelji u Europi mogu vidjeti informacije o glazbeniku, gledatelji u Indiji bi mogli vidjeti nešto drugo i lokalno određenu poruku”, izjavio je Norström u Spotify ime.

No to nije jedina specifikacija koju Spotify otkriva o partnerstvu, više informacija doći će kasnije ove godine.

Slična sponzorstva nisu novost u svijetu nogometa, jedan od Spotify konkurenata Deezer to već godinama radi u Brazilu vezujući se uz prvoligaške nogometne klubove, odnosno, uz njihove fanove. Ono što je zajedničko nogometu i muzici je da imaju iznimno posvećene fanove što otvara veliku priliku za spajanje ova dva naizgled nespojiva svijeta.

0 Shares
Muziku podržava